![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Voor de rest, overschot van gelijk met wat je daar schrijft, vandaar dat deze topic zo belachelijk is. Tenzij men met feiten en bronnen aankomt waarom iemand al dan niet bekwaam is, kan er op geen enkele manier redelijk en intelligent gereageerd worden. zoa peinzekik 'r toch over ![]()
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja zelf ne minister van sport of ne minster van zomaar wat, (functie gecreërd om partij tevreden te stellen ![]() Verder maturiteit, ervaring, respect afdwingen kunnen delegeren, kunnen logisch nadenken, van mij zouden die dus allemaal nen test met de logie blokskes moeten afleggen hé, dat met een wiskundige test, een taaltest in de moedertaal, een test van de twee overige landstalen, (spreken, begrijpen) een flinke uitleg over hoe de vorming van wetten enz tot stand komen, een goeie cursus communicatie en een overzicht van de relaties met het buitenland. Verder een cursuske moderne geschiedenis en als ze daar dan een examentje van afleggen, kunnen ze bv, worden voorgedragen als minister. Het klinken nu wel supermannen of supervrouwen maar dat moeten het ook zijn. Ze moeten ook effectief goed, zelf beter als wij zijn, voor ze zich zo mogen gedragen, ( en dan nog is het eigenlijk nie beleefd. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() en als basiskennis vind ik jouw voorwaarden idd het minimum ![]()
![]() |
![]() |
#24 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Het ging over de ondraaglijke lichtheid van Kathleen Van Brempt. Eén van haar belangrijkste verdiensten vind ik dat ze de Europese richtlijn over de zelf-afhandeling door scheepsbemanning heeft kunnen tegenhouden. Ze is er zelfs in geslaagd om het Vlaams Blok van gedacht te laten veranderen. (Het Vlaams Blok heeft in eerste instantie voor de zelf-afhandeling gestemd). Pas toen het Vlaams Blok inzag dat deze regeling niet goed was voor de Antwerpse dokwerkers, zijn ze Van Brempt gevolgd. Dat vond ik goed gedaan van haar. Laatst gewijzigd door dinges : 27 juli 2004 om 22:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
en verder: al leest een minister de boeken van nijntje, is ti tak zijn/haar favoriete programma en is K3 zijn/haar lievelingsgroep, het zal mij worst wezen, als ze hun job maar behoorlijk doen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Volgens mij getuigt zulke eerlijkheid over wat je leest net van een stevige portie gezond verstand. Een minister die beweert te verzuipen in de drukte van zijn job, maar in de eindjaarslijstjes van Humo wel tien kanjers van boeken opsomt met ronkende titels liegt ofwel over zijn vrije tijd (om ijveriger over te komen) ofwel over wat hij leest (om slimmer over te komen). In beide gevallen een teken van een schromelijk gebrek aan gezond verstand. Laatst gewijzigd door zorroaster : 28 juli 2004 om 01:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb dat boek ongeveer twintig jaar geleden gelezen, doorwrocht bijna zou ik zeggen ![]() Misschien toch iets meer over Tolquin zélf lezen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Schepen
|
![]() Wel, ik ben lees veel en zal voor sommigen doorgaan als gek op boeken (maar dan wel eerder van wetenschappelijke aard), maar dit komt naast mijn werk als zelfstandig ondernemer (wat betekent of op het vliegtuig, of op de WC). Als al die ministers tijd hebben om dergelijke boeken te lezen, dan vraag ik mij wel af wannneer ze hun job als minister uitvoeren.
... the end result is that you are left with an extremely homogenuous group that looks down on er even dispises outsiders. Cults exclude people, obey heroes, become dogmatic and develop a crocodile syndrome – no ears but really a big mouth. It happened to David Karresh and his followers in Waco, Texas. It happened to Chancellor Helmut kohl and the CDU in Germany, and it will probably happen again. Beware. (from Karaoke Capitalism – management for mankind.). www.WorkForAll.org |
![]() |
![]() |