Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 augustus 2004, 18:15   #21
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Zeg slimme, iedereen ziet dat gij een nepprofiel zijt van ne flamingant.
En de moderator heeft dat bevestigd, zeker, zoals destijds met die 'Royalist-Nationalist' die zich zodanig pro-Belgisch opstelde dat het beschamend werd voor de BUBBeltjes?

Iedereen die dit forum een beetje volgt weet dat Everytime altijd pro-Frankrijk was en niet de minste voeling met dit land heeft, maar hoogstens met zijn hoofdstad.
Voor de BUB is zoiets blijkbaar even moeilijk te geloven als acceptabel.
Oud 9 augustus 2004, 22:20   #22
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime
Ik was een hele tijd afwezig van dit forum. Maar dat was voor een goede reden. Franse vrienden hebben mij geholpen België definitief te verlaten en nu leef ik in Frankrijk. De principiële reden voor mijn "verhuizing" is de communautaire problematiek. Het feit dat ik geen gevoel meer met België had, was ook een reden.

Wat zal de toekomst van België worden? Je m'en fous. Hier in Frankrijk hebben de medias toch geen interesse over wat in dit kutland gebeurt. Ik laat u met uw favoriete communautaire spelletjes spelen. Ik zal nog soms op de forum komen maar zeker niet zo vaak als vroeger.

Tot ziens.
Wel grappig te constateren dat niemand dat eigenlijk erg vindt dat jij België hebt verlaten. Je zorgt zo voor een zeldzaam moment van overeenstemming tussen Belgisch-gezinden en flaminganten. Allez, ons lastig knuppeltje niet te na gesproken.

Het ga je goed daar ! Sans rancune.

Laatst gewijzigd door Hans1 : 9 augustus 2004 om 22:21.
Hans1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2004, 09:27   #23
snoodaard
Gouverneur

snoodaard's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar snoodaard
Standaard

Citaat:
Naar Apenland terugkomen? Nee, dank u. Natuurlijk heeft Frankrijk ook zijn problemen maar ze heeft ook zijn voordeel : 1 taal voor het hele land! Bovendien is Frankrijk een land dat iedereen in de wereld kent. "België" daarentegen........
Tuurlijk vlamingen kregen stokslagen voor het spreken van hun taal en Bretons werden hun tong uitgerukt.idd het grote voorbeeld la France de verborgen wens van alle bubbels.

Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen
snoodaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2004, 11:47   #24
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dorus
Frankrijk, la douce France! Het land waar het ene pedofilieschandaal na het andere uitbreekt, het land waar de ene politionele 'bavure' na de andere de burgers scandaliseert, het land waar tienermeisjes 80% kans hebben om op school verkracht te worden...

Enfin, la douce France...
Dat zijn maar stereotypes. Een beetje alsof mensen zeiden dat Vlaanderen het Vlaams Blok is............
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2004, 12:09   #25
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat zijn maar stereotypes. Een beetje alsof mensen zeiden dat Vlaanderen het Vlaams Blok is............
Zoals jij deed?

Ah, zo.
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2004, 12:19   #26
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Wel grappig te constateren dat niemand dat eigenlijk erg vindt dat jij België hebt verlaten. Je zorgt zo voor een zeldzaam moment van overeenstemming tussen Belgisch-gezinden en flaminganten. Allez, ons lastig knuppeltje niet te na gesproken.

Het ga je goed daar ! Sans rancune.
Het kan mij niet schelen dat je erg of niet erg vindt dat ik België heb verlaten. Trouwens, wat is er erg om een apenland zonder toekomst te verlaten? Droom maar verder van uw fabeltje dat België wordt genoemd. Tot de volgende verkiezingen waar het Vlaams Blok de grootste partij van Vlaanderen zal worden en dus waar uw fabeltje zal eindigen te bestaan. Dan zal u minder lachen en minder uw interessant doen, denk ik.

8) Maar bon, dat zijn mijn zaken niet meer.8)

Wat natuurlijk niet betekent dat ik niet meer op dit forum zal komen. Er ziijn andere forumleden die in het buitenland wonen.
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2004, 17:43   #27
Fr-dso
Vreemdeling

Fr-dso's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dorus
Frankrijk, la douce France! Het land waar het ene pedofilieschandaal na het andere uitbreekt, het land waar de ene politionele 'bavure' na de andere de burgers scandaliseert, het land waar tienermeisjes 80% kans hebben om op school verkracht te worden...

Enfin, la douce France...
In tegenstelling tot bepaalde landen, zijn canabis, de prostitutie en homoseksuele marriage verboden.
Ten opzichte van Nederland, is Frankrijk een klooster.
"Le 9 avril est une journée glorieuse pour nos armes; les assauts furieux des armées du Kronprinz ont été partout brisés. Fantassins, sapeurs, artilleurs, aviateurs de la II° armée ont rivalisé d'héroïsme.
Honneurs à tous !
Les Allemands attaqueront sans doute encore; que chacun travaille et veille pour obtenir le même succès qu'hier !
Courage ! On les aura !"

Pétain 1916.
Fr-dso is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2004, 17:46   #28
C uit W
Perm. Vertegenwoordiger VN

C uit W's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fr-dso
In tegenstelling tot bepaalde landen, zijn canabis, de prostitutie en homoseksuele marriage verboden.
Dezelfde problemen maar hypocriete opgang met de feiten?
Oud 10 augustus 2004, 19:49   #29
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fr-dso
Maak dat B.B. wijs.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2004, 20:27   #30
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik was een hele tijd afwezig van dit forum. Maar dat was voor een goede reden. Franse vrienden hebben mij geholpen België definitief te verlaten en nu leef ik in Frankrijk. De principiële reden voor mijn "verhuizing" is de communautaire problematiek. Het feit dat ik geen gevoel meer met België had, was ook een reden.

Wat zal de toekomst van België worden? Je m'en fous. Hier in Frankrijk hebben de medias toch geen interesse over wat in dit kutland gebeurt. Ik laat u met uw favoriete communautaire spelletjes spelen. Ik zal nog soms op de forum komen maar zeker niet zo vaak als vroeger.

Tot ziens.
Als België zo'n apeland is, en zo oninteressant is, waarom kom je hier dan nog berichten plaatsen?
Oud 10 augustus 2004, 21:45   #31
Rock Against Communism
Gouverneur

Rock Against Communism's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het kan mij niet schelen dat je erg of niet erg vindt dat ik België heb verlaten. Trouwens, wat is er erg om een apenland zonder toekomst te verlaten? Droom maar verder van uw fabeltje dat België wordt genoemd. Tot de volgende verkiezingen waar het Vlaams Blok de grootste partij van Vlaanderen zal worden en dus waar uw fabeltje zal eindigen te bestaan. Dan zal u minder lachen en minder uw interessant doen, denk ik.

Wat natuurlijk niet betekent dat ik niet meer op dit forum zal komen. Er ziijn andere forumleden die in het buitenland wonen.
succes daar zou ik zeggen, maar denk niet dat je - op politiek vlak - van radicaal rechts af bent!!
Oud 11 augustus 2004, 11:51   #32
jOOSt
Minister-President

jOOSt's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Dat hoor ik graag! Bedankt, Everytime en het ga u goed.
jOOSt is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be