![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al verder nieuws trouwens over die "batterij advocaten"? En hoe zit het met uw leugen over die pro deo-advocaat? Is dat al opgehelderd? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 13 augustus 2004 om 09:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#25 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
![]()
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 13 augustus 2004 om 09:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In ieder geval is het beeld dat u schetst van "de" asielzoeker niet alleen belachelijk maar ook onwaar. De meeste die hier toestromen komen omdat ze menen dat het hier het beloofde land is, het land van melk en honing, waar de overheid alles gratis verstrekt en waar er geen plichten zijn. Alleen rechten. Het grootste deel past dan ook in de categorie "profiteurs" en "gelukzoekers". Jammer genoeg dat daardoor de echte politieke vluchtelingen moeten delen in het negatief beeld. De Iraakse christenen die nu hun land noodgedwongen moeten ontvluchten. Wel, dat zijn echte vluchtelingen die we asiel kunnen verlenen. Maar die Senegalezen, Georgiërs, Russen, Afghanen, Bosniërs, Albanezen... komen hier voor andere motieven. Voor hen blijft de deur van ons land ook beter gesloten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wanneer een voddevent zoals gij iets in het Duits ziet staan, begint hij direkt te kakelen over 'nazisme' en 'fascisme'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 13 augustus 2004 om 09:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Normale mensen weten dat de oorlog voorbij is. Dat Duitsland en Frankrijk zich verzoend hebben. Dat de landen nu vooruit kijken en samen een verenigd Europa willen opbouwen. Anderen echter zitten nog altijd met een of ander vijandbeeld uit het verleden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
Daarnaast hou je bende neonazi's in toom die hier in grote getale het forum terroriseren met hun Bloed & Bodem theorieën die zo weggejat zijn uit Mein Kampf van Adolf Hitler, en waar jij nog nooit de minste moeite mee hebt gehad. Het wordt tijd dat we de klokken gelijk zetten Jandinges. ![]()
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De IJzertoren en -bedevaart verwijzen niet naar WO II, maar naar de gevallen Vlaamse soldaten in WO I. Soldaten die in mensonterende toestanden hebben geleefd, verworpen om hun Vlaams-zijn, miskend in hun taal, gecommandeerd in een taal die de meesten nauwelijks begrepen. Elk jaar herdenken we hen. En juist uit die herdenking vloeit de oproep op om naar een Vlaanderen te streven dat alle mogelijkheden in eigen handen heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
M.a.w. u liegt er weer op los. Geen goede zaak voor uw reputatie, vooral niet als we dan nog eens terug denken aan uw leugenachtige suggesties en openlijke leugens over de zaak Verreycken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
Want mij interesseert niet enkel wat JIJ zegt want ik zie jullie, rechtsextremisten van het racistische Vlaams Blok, als één geheel. De reden waarom is vrij eenvoudig: omdat jullie altijd als een geheel optreden tegenover iemand die een kritische kanttekening plaatst bij het Blok. Dat jullie onderling verschillen van mening zal mij worst wezen, tenzij je afstand kan nemen, maar dat doe je nooit en nergens.
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 13 augustus 2004 om 10:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of kunt u me verwijzen naar berichtenreeksen op dit forum waar dat zou gebeurd zijn? Geen loze beweringen, mr. Pianodinges, zoals u er al zoveel heeft gelanceerd! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben aanhanger noch sympathisant van de Nieuwe Orde. Het omgekeerde dicht u me toe en dat is alvast een leugen. Daarnaast is de IJzerwake een Vlaamsnationalistisch treffen geen "neonazifestijn". Alweer dus een leugen uit uw groot leugenbedrijf. En wat er nu zo RKK nog is aan de bijeenkomst in Diksmuide ontgaat me volledig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 13 augustus 2004 om 10:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
![]() |