![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien U de verleiding ondanks alles niet kan weerstaan kan de 'pride' beweging met regenboogvlaggen U de te volgen weg aanduiden. Good luck! ZB. Laatst gewijzigd door zonbron : 29 juli 2013 om 14:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En 3 keer per jaar met verlof gaan. Want wij zijn toch harde werkers zeker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Kinderrijkdom ipv u af te beulen, één zuinig kindje te verwekken en huilie huilie te doen in de eeuwige slachtofferrol. Laatst gewijzigd door Vrolijk op Vrijdag : 29 juli 2013 om 15:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men zou er beter minstens twee maal meer op los moeten gaan, kwestie van de snackbars op (korte) lange termijn onder controle te houden.
Zoniet... een soepjurk aanschaffen of verhuizen maar. Laatst gewijzigd door zonbron : 29 juli 2013 om 15:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Wat die familie in wallonie betreft,:Is dat nog te verantwoorden?Deze toestanden zijn schandalig en ik hoop dat hier eens iets mag veranderen. Als morgen meneer voor zijn kroost MOET GAAN WERKEN,zal hij 2Xnaadenken voor hij nog eens zijn broek afdoet. En dat ze die heer eens van de ziekenkas op controle roepen IEDERE maand,zoals wij hier in vlaanderen moeten doen... Het zelfde met die blokkendoos roepers,alle jaren in verwachting(zoveel mogelijk) ,nooit geen bal bijgedragen, en dan vollebak kindergeld trekken...en dan op ziekenkas want ze zijn moe... Als jullie daarvoor nog willen bijdragen...awel ik niet! De oplossing zou zijn dat we zoals we onze belastingbrief invullen ook mogen kiezen waar ons geld aan besteed wordt.Wil jij je geld afgeven aan multicul enz, is dat JOU goed recht.Wil je dat niet,zouden ze dat ook moeten respecteren en aan de hand van dat getal dat geschonken is door de promulticuls mag er uitbetaald worden.Is de kas leeg na 1maand,zal er wel een volks verschuiving volgen... Dat profitariaat van kinderen op de wereld zetten puur voor de centen moet stoppen en mag ook niet mogelijk gemaakt worden! Laatst gewijzigd door LegioPatria : 29 juli 2013 om 18:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De duurste snob-kleren om erbij te horen? Elk hun eigen playstation? 3 keer per jaar met vakantie gaan? Citaat:
Me dunkt dat meneer wel weet wat werken is. Citaat:
Bolletje zwart maken? Dat maakt nogal eens een verschil zeker hé. Citaat:
In het eerste geval sponsoren de Vlamingen hun eigen vervanging door vreemdelingen. In het tweede geval blijft de autochtone bevolking sterk in getal. Misschien dat die toekomstige generaties later wèl genoeg lef zullen hebben om te zorgen dat er wat verandert. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() Dat 2 kinderen duurder zijn dan 1 kind, da's maar logisch, maar dat een 2e kind duurder is dan een 1e kind en dus meer kindergeld moet krijgen dan dat 1e ???? Dat is nu iets dat ik nooit heb kunnen begrijpen... M.a.w. als er toch kindergeld wordt uitgedeeld, waarom niet voor elk kind evenveel ????
![]()
![]() |
#32 |
Vreemdeling
|
![]() [quote=Vrolijk op Vrijdag;6735071]En wat hadden die kinderen dan wel allemaal materieel nodig opdat jij en je vrouw zich in bochten moesten wringen?
De duurste snob-kleren om erbij te horen? Elk hun eigen playstation? 3 keer per jaar met vakantie gaan? 1:Jij hebd geen kinderen... Meneer moet 27 kinderen opvoeden. Me dunkt dat meneer wel weet wat werken is. 2:is dit een grap... En wat ga je daaraan doen? Bolletje zwart maken? Dat maakt nogal eens een verschil zeker hé. 3:ZEKER weten! Je kunt huilie huilie blijven doen zonder dat er wat verandert , of je kunt je doen zoals de vreemdelingen: kweken en profiteren. In het eerste geval sponsoren de Vlamingen hun eigen vervanging door vreemdelingen. In het tweede geval blijft de autochtone bevolking sterk in getal. 4:idd het IS om van te huilen!Maar veranderen ZAL het ![]() De geschiedenis zal zich herhalen. Misschien dat die toekomstige generaties later wèl genoeg lef zullen hebben om te zorgen dat er wat verandert. 5: Daar ben ik zeker van! Legio Patria Nostra Laatst gewijzigd door LegioPatria : 29 juli 2013 om 18:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben tegen verbieden, consequent voor persoonlijke vrijheden. Maar meer dan twee kinderen aanmoedigen moet ook niet. Al zal kindergeld nooit een reden op zich zijn om aan kinderen te beginnen (het dekt de kosten niet), het verlaagt wel een drempel.
Een budget kan uitgetrokken worden voor de eerste twee kinderen; de verdeling over die twee eerste kinderen is een andere discussie. Vanaf het derde kind geen aanmoediging meer, écht geen aanmoediging meer, dus ook geen kindergeld meer voor de eerste twee, met terugwerkende kracht de gekregen bedragen terug te betalen. Voor ongelukjes bestaat er adoptie, hetgeen vanaf het derde kind verplicht zou moeten zijn tenzij je kan aantonen dat je het financieel aankan om je kind zonder ontberingen op te voeden. Dat specifiek voor België. Voor landen met een minder vermogende bevolking raad ik als eerste stap de sociale zekerheid aan. Hoe meer zekerheid, hoe minder kinderen dienst moeten doen als zekerheid. Het lijkt wel een natuurwet als we de bevolkingscijfers van verschillende landen bekijken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Overbevolking is maar een deel van het probleem. Het gaat vooral om overconsumptie.
Maar om te reageren op het voortplanten. Mentaal gehandicapten zouden bijvoorbeeld verplicht gesteriliseerd moeten worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Kinderen maken is gemakkelijk, maar ze ZELF grootbrengen, das wat anders! Legio Patria Nostra Laatst gewijzigd door LegioPatria : 29 juli 2013 om 19:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() Waarom ben je zo hypocriet en ga je niet voor de real thing?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil zelf geen kinderen , niet direkt omwille van mijn handicap ,
maar ik wil er geen , ik ben vrijgezel & ben er gelukkig mee ![]() Trouwens , ik ben graag alleen ; ik kan daarvan zalig genieten ![]() Maar ok , omwille van mijn handicap , is mijn eigen beslissing !! En ja , ik moet eerst voor mezelf kunnen zorgen !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Vreemdeling