![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() Topsport .... who cares?
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat gedrogeerde en gedopeerde nogoods die proberen sneller te lopen dan een andere gedrogeerde en gedopeerde ... moeten we daar echt geld aan geven ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#24 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Geef mij dan maar wat dope, wat epo of zo, en enkele miljoenen op mijn bankrekening ..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() euro's he, euro's astemblieft. die miljoenen he.
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() Topsport: geen euro moet daar naar toe. Er moet nu één iemand uitleggen waarom mijn belastingsgeld moet gaan naar iemand die god ganse dagen aan sport doet.
Het geld moet gaan naar volksport: infrastructuur, begeleiding en subsidie van clubs, etc ... De mensen moeten meer sporten. De bedoeling of het succes van het sportbeleid moet niet zijn om zo veel mogelijk medailles te behalen. Precies of die medailles hebben enige maatschappelijke nut? Mensen die voor andere mensen zorgen, altruïsten, die moeten geld en aandacht krijgen. Dat zijn de helden. Niet die egocentrische topsporters wiens enige verdienste is iets voor zichzelf of dode aanverwante te bewijzen, en daar bovendien nog geld voro willen ook van de gewone belastingsbetaler. Er moet geld gaan naar topdiplomatie om vrede te stichten. Naar vredesinstituten. Naar de derde wereld, naar ontwikkelingshulp, naar de zorgsector, naar verenigingen die zich inzetten voor de zwakkere ... De olympische spelen en topsport zijn een perversiteit en een teken van decadentie en uitbuiting. Uitbuiting van vb. die Ivorianen die naar hier worden gehaald omdat ze goed kunnen voetballen, terwijl we de rest laten we zitten of terugsturen.
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() Jammer van dat laaste paragraafke eigenlijk..
want die Ivorianen komen maar al te graag naar hier. Die voelen zich helemaal niet uitgebuit en verdienen hier op een jaar meer geld dan ze in Ivoorkust op een heel leven zouden kunnen verdienen bij wijze van spreken.
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Vreemdeling
|
![]() BUB : Uw pinkende slogan doet me nog meer mijn goesting krijgen van België. !!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Gouverneur
|
![]() Het eerste verstandige dat bert den bleiter weet te vertellen in jaren.Hoe fier zou ik me niet voelen moest ik de leeuw op gouden veld zien wapperen onder de loden griekse zon.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#33 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De verzorgingsstaat is een ongewenste bezoeker die met jouw eigen geld je een cadeau geeft dat je niet wenst en dat gekocht is in een veel te dure winkel. Politicus: bergen beloven en ravijnen maken. Laten we ze een budget geven voor een molshoop om slechts een kuiltje te krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
p.s: hoe komt dat er in een land als Belgie waar mensen zoveel klagen over teveel vreemdelingen en waar geen enkele 'vreemde' (Turk/Marokkaan) is in Belgisch team. Mourhit uitzondering.. Als belgische olympische comité met eigen volk mentaliteit verder gaat zullen ze veel wachten op gouden medailles. Ik geef een voorbeeld Turken zijn genetisch geneigd om krachtsporten te doen. Als ze goed worden opgeleid kunnen er makkelijk worstelaars, gewichtsheffers, boksers en judokas creëren die olympisch kampioen kunnen worden. Of bv. met marokkanen die hebben pit om een top-atleet te worden. Zolang dat er op sportieve vlak zoveel gediscrimineerd wordt en te weinig aandacht wordt besteeds aan Belgische burgers, is Belgie een hopeloze land op sportieve vlak. Dan zullen jullie eigen kinder starend naar Nederlanders toekijken. Wie weet dan gaan ze zelfs willen opkomen voor nederland. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Parlementslid
|
![]() Heeft hun nationaliteit er misschien iets mee te maken? Als ze echt belg zijn en ze blinken uit in hun sport, moeten ze mee naar de spelen, ongeacht hun kleur. Maar als een marrokaan geen belg wilt worden (en dat is zijn/haar goed recht) dan moeten ze bij het marrokaans comité zijn willen ze mee.
Als er discriminatie bestaat moet dat aangeklaagd worden bij de nodige instanties, niet alleen hier, want in dit politiek klaaghoekje heb ik nog niet veel weten veranderen. ![]()
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() als men ziet hoeveel medailles de Nederlanders telkens halen zowel op zomer als winterspelen en dat vergelijkt met onze oogst dan is het duidelijk dat er wel degelijk hier een slecht of onbestaande beleid is in vergelijking met Nederland.
Maar het zal mij worst wezen. Ideaal zou zijn moesten de 6.000.000 Vlamingen zelf ieder week aan sport doen en zo proberen iets aan hun gezondheid te doen. Liever 6.000.000 sportende Vlamingen en geen medailles dan 1 gouden medaille en voor de rest luie op hun krent zittende voddebalen.
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() Is het wel werkelijk zo dat OS oorlogen gestopt hebben of is dat een verzinsel ? Ik heb daar zo mijn twijfels over eerlijk gezegd. Een beetje verkleuring is nooit weg in de geschiedenis he.
en ik kan mij niet voorstellen dat op het ogenblik dat men in het oude Griekenland OS organiseerde de indianen in Amerika stopten met een eventuele oorlog. Of een of andere Germaanse stam stopte met een andere stam aan te vallen om god weet welke reden. De impact van die OS in de wereld vroeger was volgens mij gewoon niks, nihil en noppes. Hoe zou het anders kunnen ? Sporza bestond toen nog niet he... Met andere woorden : we bekijken dat allemaal teveel door onze moderne gekleurde bril.
![]() |
![]() |