![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Vuilnis buitenzetten en grasmaaien zijn dan nog echt stomme voorbeelden. Een zak verplaatsen en in de tuin werken wordt perfect gedaan door vrouwen. Wat misschien op dit moment nog aan een rollenpatroon onderworpen is in mijn omgeving: de meer technische zaken in verbouwingen, zoals elektriciteit en loodgieterij zaken. Dat heb ik vrouwen persoonlijk nog niet zien doen. Maar dat is gewoon een kwestie van tijd denk ik. (Voor zover dit als huishoudelijke taken kan gezien worden) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Waarom zou je dan eigenlijk naar school gaan?, gewoon analfabeet blijven en de benen spreiden is dan toch voldoende. Ik weiger contact te hebben met vrouwen die als doel in het leven hebben zich te onderwerpen aan hun man. Ik zou voor zoiets wel willen betalen in de vorm van een au pair, maar ik moet dat niet in mijn bed hebben liggen. Laatst gewijzigd door thomas1234 : 2 oktober 2013 om 23:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leg mij het maar even uit: mijn vrouw is hooggeschoold, maar heeft na ons vierde kind besloten haar professionele loopbaan gedeeltelijk vaarwel te zeggen. Dat was haar keuze. Dat was ook de keuze van ons als koppel. Wij wensten immers een groot gezin. In alle vrijheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Mijn grootste plezier was met mijn vader zijn gereedschap spelen. Een ouwe radio, stofzuiger of gelijk wat uitéénvijzen vond ik enorm plezant. Dus heel de familie bracht zijn rommel mee voor mij. Ik ging daarmee in de koer zitten en dan was ik uren lang zoet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En ik ben zeker dat je je onder je oksels scheert en parfum gebruikt ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar niet iedereen heeft die interesses nietwaar. Er zijn jongetjes die liever met hun darth vaders en GI Joe's spelen, en meisjes die de voorkeur geven aan de lego van hun broertjes. Bof, het is wel een feit dat reclame niet meer is dan dat, desinformatie die producten aan de man moet brengen. En als ouders daar met hun 2 voeten in trappen, dan verdienen ze niet beter dat hun nageslacht stereotiep gedrag vertoont.
![]() |
![]() |
#28 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Het was goedkoper geweest om huishoudhulp in te schakelen. Dat onderwerpen hoeft echt niet aangemoedigd te worden van kinds af. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ondertussen vind ik dat ik genoeg knutselwerk te doen heb, waar zij niet aan wil ( of kan ) beginnen. Snap je ? En dat heeft écht niks met machisme te maken of zo... In een huwelijk zijn man en vrouw complementair, zo simpel is het. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onzin, mijn vrouw heeft zich helemaal niet "onderworpen". Het was haar bewuste keuze, net zoals het ook onze gezamenlijke keuze was te kiezen voor een groot gezin. Trouwens, ook ik, als man, heb mijn "financiële onafhankelijkheid" opgegeven. De inkomsten uit mijn werk worden integraal besteed aan het gezin en wat gespaard wordt, is een spaarpot voor later of voor de kinderen. Ik doe dus bijgevolg niet meer wat ik wil met mijn geld. Dat heet trouwens vaderlijke verantwoordelijkheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Burger
|
![]() Citaat:
off topic: oksels scheren vind ik nog wel praktisch en hygiënisch, je verwijdert de bacteriekolonies die stank veroorzaken, parfum is dan niet meer noodzakelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ik vraag me echt af waarom je dan trouwt, neem dan gewoon een kuisvrouw in dienst en ga af en toe naar de hoeren |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Behalve misschien om een homopartner aan te trekken. Als je daar zo geschoren en geparfumeerd ronddartelt, ziet die dat misschien als signaal aan... ![]() Wel goed voor de cosmetica-industrie natuurlijk, al die parfum gebruikende mannen...Binnenkort gaan ze zich ook allemaal schminken, let op mijn woorden. En iedereen gaat dat " normaal " vinden. ( oehh, wat een viezerd, hij epileert en schminkt zich niet eens ! Primitieve hufter ! ) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Euh, waarom? Moet men dan trouwen om erna te stellen dat niemand het huishouden doet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |