![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Grootkruis in de Kroonorde, door Koning Albert Burgerlijk kruis 1ste klasse Chevalier dans l'Ordre de la Légion d'Honneur Grootkruis Orde van de Poolster, door Koning Karel Gustav van Zweden Grand Officier du Croissant Vert Grand Croix de l'Aigle Aztèque Grand-Croix de l’Ordre royal norvégien du Mérite door Koning Harald V Gran Cavaliere Merito Gwanghua Medal Diplomatic Merit Grootkruis in de Orde van Infant Henri Europaprijs 2005 Grootkruis in de Orde van Oranje-Nassau Grootkruis in de 'Ordre de la Couronne de Chêne' door Groothertog Hendrik Grootkruis in de Dannebrogordenen door Koningin Margherethe II Grootkruis van Commandeur in de 'Order of the White Rose' Grootkruis in de Orde van Verdienste, Polen Grootkruis in de 'Order of Honour', Griekenland |
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 24 november 2013 om 19:16. |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Minister
|
Citaat:
Kan je alleen tot de conclusie komen dat dit een jongen is uit de beschutte werkplaats. Arme Vive. |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=vo2EFaDMccs http://www.youtube.com/watch?v=zsWTV39twTk Laatst gewijzigd door Garry : 24 november 2013 om 21:41. |
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Soms zijn politieke partijen echter met zichzelf bezig, zoals op partijcongressen.
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Integendeel, elk nieuwsitem van de VLD stemt me treurig. De realiteit is echter: de media slaan me om de oren met berichten van andere partijen en partij-bonzen die maar niet kunnen zwijgen over de nva. Nu weet ik goed dat dat telkens stemmen op brengt voor ons, maar toch stemt me het treurig: stervende zwanen ..., allez, ik bedoel: stervende slijkeenden die doen alsof ze zwanen zijn ... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 24 november 2013 om 22:43. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het is eigenlijk heel professioneel om vooral over de eigen partij bezig te zijn op een eigen congres.
Het minder professionele was dat VHFSTD blijkbaar nog altijd iets te zeggen heeft.... |
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
De open-vld heeft haar eigen graf gegraven.... hoewel ik kan begrijpen dat ze zich willen differentieren, het is een gevaarlijk spel om dat te doen jegens een partij met een overlappende visvijver.
Rutte zal de geschiedenis ingaan als de voorzitser die de blauwe partij de coup de grace heeft gegeven.
|
|
|
#31 |
|
Minister
|
Mmmja, al zie ik Maggie de O-VLD nog redden van de kiesdrempel...
|
|
|
#32 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
Schoof ,denk eens wat meer aan uw heel heel grote partij met zijn hele grote leider. |
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Iets NIET zeggen is beter dan moedwillig liegen
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
|
Citaat:
Ik zeg niet dat ik het goedkeur maar aangezien de massa stemmen voor NVA kan je moeilijk beweren dat dat verlangen niet aanwezig is. |
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Vreemdeling
|
fari argentum aurum tacere
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De vier grote repressie-golven die nodig waren om het kunstmatige monster BelZiek te vrijwaren zullen inderdaad nooit vergeten worden.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
|
|