![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De kleine man is klein in zijn denken, zijn vermogen om zich aan te passen. Hij voelt zich steeds bedreigd en kijkt schichtig om zich heen wanneer het over zijn geld gaat... Arme mensen hebben geen spaargeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 |
Minister
|
![]() Is er hier een dokter in de zaal ?
Kan iemand mij vertellen hoe men bij iemand voldoende aanwijsbare tekenen van fraude kan vinden zonder zijn bankrekeningen uit te pluizen, zonder zijn mailverkeer te lezen, zonder zijn telefoon te tappen, zonder tips van derden, zonder zelfbeschuldiging, zonder vooringenomen verdenking ? Lieg er maar op los bij je belastingsaangifte. De fiscus mag niets ondernemen zonder voldoende aanwijsbare tekenen van fraude. Wat is voldoende ? Als de fiscus toch te dichtbij komt, laat ze dan per ongeluk in je boeken kijken. Al wat ze zien mogen ze niet meer gebruiken. Einde verhaal.
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 |
Minister
|
![]() Vertel het ons
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...itie-beu.dhtml
Titel: "Topmagistraat Cassatie is klassejustitie beu" Citaat: <<"In de gevangenis belanden is vaak een realiteit voor de minstbedeelden, terwijl het eerder een theoretische mogelijkheid is voor de rijken", zo hekelt Vandermeersch de klassejustitie...>> De Heer Topmagistraat Vandermeersch Damien speelt niet op de man, maar op de bal. Hoe groot schatten jullie de kans in dat hij in pakweg "Terzake" ongehinderd zijn zeg mag komen doen?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 17 december 2013 om 19:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ist nu eigenlijk ? Laatst gewijzigd door Henri1 : 17 december 2013 om 20:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Of de rechters van het Hof van Beroep Gent banden hebben met de loge weet ik niet. Feit is dat daar in Gent inderdaad rare uitspaken gedaan worden. Uit eigen ervaring! Procedure gestart omdat verzekeraar ( Fortis) weigerde te voldoen aan hun contractuele verplichting ” gewaarborgd inkomen”. Na erkende aantoonbare invaliditeit na en als gevolg van kankerbehandeling. Uitspraak Hof van Beroep Gent: Had gelijk om in beroep te gaan . Moest alle rechts kosten niet betalen. ( Wat in essentie toch betekend dat ik gelijk kreeg van het Hof van Beroep) Echter wonderbaarlijk: de verzekeraar waar tegen ik procedure startte. Moest niet voldoen aan hun contractuele verplichtingen: omdat er reeds een uitspraak was dat verzekeraar niet moesten voldoen aan hun contractuele verplichtingen. Waarom gaat men dan in beroep als gewone burger? Goed voor werk in het land zeker?
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul. Laatst gewijzigd door Bad Attila : 18 december 2013 om 08:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb niet lang geleden een proces voor het Hof Van Beroep in Antwerpen gewonnen. Het strafste was dat ik niet eens op het proces aanwezig was, noch een advocaat onder arm had genomen. Ik had ruim een jaar voor het proces in beroep zou voorkomen een aangetekende brief naar de voorzitter van de rechtbank gestuurd. Daarin legde ik mijn redenen uit waarom ik niet aanwezig zou zijn, noch mij door een advocaat liet vertegenwoordigen. Ik werd vrijgesproken "omdat ik geen rechtsmisbruik had gepleegd". Het ging over een handtekening die ik geweigerd had. De tegenpartij oordeelde dat ik het recht niet had om mijn handtekening te weigeren omdat zij in het bezit was van de handtekening van de zes anderen die nodig waren om het door haar gewenste doel te bereiken. De Rechtbank in Antwerpen oordeelde dus dat ik wél het recht had om mijn handtekening te weigeren. In mijn geval telde niet de "democratische" meerderheid van stemmen, maar wel de (gemeente) wet die stelde dat �*lle betrokkenen voor akkoord moesten tekenen wilden het gewenste doel bereikt worden. De tegenpartij heeft na de uitspraak van het Hof van Beroep in Antwerpen ook de gerechtskosten moeten betalen van het door haar eveneens verloren proces in eerste aanleg. Dat is dus het verschil met jouw proces. Ik won eveneens het proces in eerste aanleg. Ik kan me moeilijk voorstellen dat, indien ik in Antwerpen verloren had, de uitspraak in eerste aanleg nog enige invloed zou hebben gehad op het uiteindelijke resultaat. De tegenpartij zou, als ze in beroep had gewonnen, ook zonder mijn goedkeuring haar doel hebben bereikt. Wat je twijfel betreft over Gentse rechters die banden hebben met de loge, het proces tegen de VZW's van het Vlaams Blok werd pas gewonnen nadat de "juiste" rechter werd gevonden: Een logebroeder.
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog spijtiger is dat steeds minder mensen het nodig vinden dat welbepaalde dingen "hard" gemaakt worden. Om 2+2 te kunnen optellen, en logisch te kunnen nadenken, moet men niet persé tot de politieke of logebroederschap behoren.
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De fiscus gaf Karel De Gucht hierop een aanslag over een aanslagjaar ver in het verleden. Karel De Gucht vecht die aan. Er is een vraag gesteld aan het gerecht op een prejudiciële vraag te kunnen stellen aan het grondwettelijk hof over mogelijke inbreuk in privacy. Uit deze uitspraak van het grondwettelijk hof bleek dat er geen inbreuk was op procedures. De aanvechting van de belastingaanslag door Karel De Gucht voor het gerecht kon dus verder lopen ( op rol geplaatst voor 2015). Parallel met deze rechtsgang start Karel De Gucht voor eerste aanleg in Gent een proces op om te weten of de fiscus wel voldoend gerechtigd was om inzage te vragen in zijn bankgegevens van zoveel jaar terug. Deze uitspraak is er nu en er blijkt dat er geen duidelijke redenen waren om fraude te vermoeden. Btw, Karel De Gucht en zijn echtgenoten hebben er nooit een geheim van gemaakt dat ze een Villa in Italië hadden.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is geen fraude gevonden. Of ga jij nu stellen dat de Villa van De Gucht en zijn echtgenoten een groot geheim was ? Hij is er in de tijd zelfs mee op TV geweest....
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 18 december 2013 om 10:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat Epicurist hier schrijft is dat hij in het eerste proces geen gelijk kreeg, en in beroep wèl gelijk (gezien hij geen gerechtskosten moest betalen), maar waarbij toch de uitspraak uit het eerste proces werd staande gehouden... Zelf heb ik ooit iets meegemaakt: iemand richtte een nieuwe firma op (makelaar/syndicus). Daarop werd ie door zijn vroegere werkgever (ook syndicus) aangeklaagd, alhoewel hij dus alles had in het werk gesteld om niet in diens vaarwater te komen. In eerste instantie kreeg de nieuwe syndicus geen gelijk, in beroep kreeg hij echter wèl gelijk: hij kon en mocht zijn zaak voortzetten. Het vonnis moest gepubliceerd worden in twee antwerpse kranten. Daags nadien had zijn werkgever reeds twee kranten opdracht gegeven om ene VOLLEDIGE ACHTERPAGINA af te huren om dat vonnis te plaatsen! Kostprijs : 500.000 BF (nu zo'n 30 jaar geleden!) Dat heet blijkbaar ook "het proces winnen".
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |