![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() je weet dat we daar weinig van mening verschillen. Dat is nog steeds zo.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Misschien wordt het nog eens tijd om er terug in te vliegen. Land cover change it is...ik heb nu toch iets meer tijd ![]()
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. Laatst gewijzigd door Pieke : 21 januari 2014 om 08:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() hij ontkent tenminste niet dat de mens een significante invloed heeft op het klimaat, itt...
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Ja maar blijkbaar niet sterk genoeg om niet uit de gratie van het SS-comdo te vallen
Laatst gewijzigd door Descartes Jr : 21 januari 2014 om 09:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Houston heeft een probleempje: het gaat er vriezen en sneeuwen.
Het geloof in Global Warming bij de NASA brokkelt weer wat af, dat in een nieuwe ijstijd piekt ![]() Houston under a winter storm warning for tonight, .
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Aurora_Borealis : 29 januari 2014 om 11:14. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als morgen iedereen 20% minder met de wagen rijdt krijgt ge gegarandeerd binnen de kortste keren een opslag van 20% op allerlei taksen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() Nu bekijken we het eens in perspectief, en stellen eens de vraag hoe dat nu komt
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. Laatst gewijzigd door Pieke : 30 januari 2014 om 09:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb een vraagje voor de experts hier.
Ik woon beneden: dubbel glas in de living, niet in de keuken enkel glas in slaapkamers+badkamer. Uitermate non-ecologisch natuurlijk. Maar wat doe ik? De keukendeur is altijd dicht: de keuken ligt op het noorden en is sowieso een koude hoek. Door die deur te sluiten bescherm ik de woonruimte tegen die noorderkoude. Als ik in de keuken sta is het om te koken, logisch. Dan heb ik extra warmte van oven of gasvuur. Uiteraard brandt de chauffage er altijd. Heeft het enig nut die enkele glazen te vervangen door dubbel glas? boven: in geen enkele slaapkamer brandt er verwarming. Ik slaap met open raam. de deuren zijn steeds gesloten. De hal is afgesloten van de open trap naar de living. Kan me iemand nu eens uitleggen waarom ik boven dubbel glas zou moeten plaatsen in kamers waar de raam steeds openstaat en waar de deuren steeds dicht zijn? Waarom zou ik in mijn keuken dubbel glas moeten plaatsen (zal in ieder geval wel schelen in t° van de keuken) terwijl ik ook daar de deur steeds dicht hou? Logica zegt me namelijk dat ik die meerkost voor die dubbele glasramen er bij mijn leven niet meer uitgehaald krijg als ik - zoals nu - de deuren gewoon dicht houd.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Burger
|
![]() Citaat:
- Eén formulier zal u moeten gebruiken om aan uw gemeente te sturen, zodat u minder gemeentebelastingen moet betalen. - Een ander formulier moet naar de Vlaamse overheid, om subsidies te krijgen. - Een derde fomulier naar de belastingen, voor de aftrekposten. - Daarbij zijn er nog enkele formulieren per kind dat u hebt, die meegegeven moeten worden naar de school, waar de meester (of liever: juffrouw) deze zal vergelijken en bespreken in de klas. - Ten slotte ééntje voor uw werkgever, wat hij daarmee moet is nog niet bepaald. Veel succes! Laatst gewijzigd door Rob Lemeire : 30 januari 2014 om 15:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een binnendeur heeft niet de isolatiewaarde van modern dubbel of driedubbel glas, verre van zelfs, je stookt dus inderdaad voor een aanzienlijk deel om de buitenlucht te verwarmen. Je doet natuurlijk wat je wil, maar het keukenraam vervangen lijkt mij toch evidentie, tenzij je +85 bent, haal je dat er nog wel uit. Een ander argument is de waarde van je woning. Dubbel glas verlaagt de epc van je woning aanzienlijk en verhoogt de waarde. Dar kan van pas komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() Hoogrendementsglas haal je er normaal gezien (geplaatst) altijd binnen de 5 jaar terug uit.
-> Keukenraam vervangen en deur boven goed isoleren met tochtstrips en tochthond (of hoe noemt ge dat?) zal het efficientst zijn. Klaar voor de ijstijd ![]() |
![]() |
![]() |