![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Zijt ge daar weer, allochtonenknuffelaartje? Natuurlijk zou ik dat niet minder erg vinden, maar het zijn wel het gros van de allochtonen die door hun achterlijke kutcultuur en opvoeding hunne piet niet in hun broek kunnen houden. Trouwens, mocht het een allochtoonse verkrachter zijn geweest, zou mijn dochter nog beschuldigd worden van discriminatie, racisme of dergelijke zever ook! En zou die verkrachter ook nog eens 5000 eurokes in zijn pollekes krijgen wegens 'mishandeling door het gerecht'!
Laatst gewijzigd door Dutch_Strawberry : 30 maart 2014 om 12:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Chaos is het woord dat we bedacht hebben voor een orde die we niet begrijpen. Laatst gewijzigd door Duvelke : 1 april 2014 om 18:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() U vergeet om ook naar de jaren '30 te verwijzen.
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |