![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Consequenties die daarenboven ook nog niet vrijblijvend zijn, zijn echt wel een verschrikking.
Laatst gewijzigd door jogo : 22 april 2014 om 21:40. |
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Is trouwens bij elke keus in het leven, maar die keus heeft eeuwig blijvende gevolgen. Na de dood is de gemaakte beslissing onherroepelijk en als je er dan pas achter komt verkeerd gekozen te hebben wil ik niet in je schoenen staan. Luk16:19-31
|
|
|
|
#23 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
U gelooft niet in de verrijzenis, het opstaan uit de dood van onze Heer Jezus Christus ? |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Geef ons 1 zinvolle reden om dit wel te doen , aub ??!!
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 28 april 2014 om 01:18. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|