![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'k heb hem vorige zaterdag gezien in Mechelen op 14-18 en gezegd dat zijn houding en uitlatingen voor mij een reden waren om niet meer Groen! te stemmen.
![]() Wat een, ook letterlijk, klein ventje was me dat. Proportioneel zit het zelfs verkeerd, 1.60m met een dikke kop... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand beschuldigen van strafbare feiten zonder bewijzen? Voor Laurent Louis eist men bijvoorbeeld 20 maanden voorwaardelijk omdat hij Di Rupo een pedofiel noemt. Wat Calvo deed is dus vergelijkbaar door Barbara Pas een raciste te noemen. Ook hij blijft trouwens achter die uitspraken staan. Pas daagt hem wel slechts voor een burgerlijke rechtbank. Laurent Louis verliest zijn onschendbaarheid en mag het gaan uitleggen voor de strafrechter.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb nu pas het fragment gezien. Ik moet zeggen: ik had gedacht dat het "erger" zou zijn, ik heb de 6:18 min. uitgekeken en zat te wachten op de beledigingen, die echter niet kwamen. Dit lijkt me een storm in een glas water. Pas begon al direct van bij de eerste vraag van Calvo rond de pot te draaien: ze weigerde te antwoorden op de nochtans zeer duidelijke vraag van Calvo en begon in de plaats over het proces tegen het VB van 2004. En toen Calvo het over "u" had, zowel in zijn eerste vraag, als toen hij zei "u bent racist", was dat duidelijk een "u" 2e persoon meervoud, verwijzend naar het VB en niet naar Pas als individu.
edit: correctie met dank aan Pericles ![]() Laatst gewijzigd door Miauw! : 20 mei 2014 om 10:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() Die "staving" had hij in zijn openingsvraag aan Pas al gegeven; vraag waar zij niet op geantwoord heeft door rond de pot te blijven draaien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Miauw! : 20 mei 2014 om 10:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() Is 1,68 meter en grofschedelig ook nog aanvaardbaar?
![]() ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dan zou ik daar ook niet op kunnen antwoorden daar die vraag totaal op niets slaagt. Calvo mag denken dat Pas een racist is maar dat inderdaad zo maar niet op een publiek forum gooien wanneer er geen bewijzen voorhanden zijn. Ook voor Calvo geldt de wet. Zelfs al denken vele linksen dat dat voor hun niet zo is...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij zijn is de eerste persoon meervoud. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als hij daartoe geen bewijslast kan voorleggen, is dat laster. En ook dat kan strafrechterlijk behandeld worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() Aan volgende strafbare feiten lijkt het VB me zich toch schuldig te maken:
-Aanzetten tot of publiciteit geven aan zijn voornemen tot discriminatie, haat of geweld jegens een persoon, een groep, een gemeenschap of de leden ervan wegens een zogenaamd ras, huidskleur, afkomst of nationale of etnische afstamming -Behoren tot een groep of tot een vereniging die kennelijk en herhaaldelijk discriminatie of segregatie bedrijft of verkondigt, dan wel aan zodanige groep of vereniging zijn medewerking verlenen. En natuurlijk staat dit niet zo neergeschreven in hun programma, maar luister en kijk naar FDW! En zolang het VB FDW niet terugfluit, ga ik er van uit dat de VB-top zijn racistische acties en uitspraken goedkeurt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Belgische rechters hanteren een andere norm voor politici, ivm laster ligt de lat voor hen veel hoger ... Pas gaat botvangen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Of zijn uitspraak nu lasterlijk was of niet: ik vind het alleszins tof dat ze niet, zoals bij de NVA, er als de kippen bij zijn om hun woorden weer in te slikken of te komen uitleggen dat ze verkeerd begrepen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De familie zal hem wel steunenen, want kijk Besiens wil al de Arco's vergoeden, dus dat is nog eens 30% van de CDV kliek die ook in het voordeel beslist. Om partijdigheid uit te sluiten, zouden ze ideaal drie rechters moeten aanstellen wordt nog een duurder grapje, maar met die 60% kans dat daar een rooie of een kaloot zit, is Calvootje al zeker dat het inderdaad een slag in het water wordt. Hij zal wel een advokaat moeten aanstellen en dan wat energie moeten stoppe in die zeverdossier.
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 20 mei 2014 om 12:57. |
|
![]() |
![]() |