![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Gouverneur
|
![]()
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een 'herbronning', a.h.w. ![]() ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() voortschrijdend inzicht noemen ze dat....
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik eist dat ik niet geconfronteerd wordt met religekken, dat is mijn vrijheid, iedereen moet neutraal zijn aan een loket
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Patrick Janssens Nederlandse magazine Sociologie van 2012
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#28 |
Parlementslid
|
![]() Lollig wel, alsof IK welkom geheten zou moeten worden in het huis van de Heer ... door een kopvod ... hilarisch.
De arrogantie van die mensen ... hey wees welkom in uw eigen gebedshuis, ik geef u toestemming om binnen te gaan ... eigenlijk erg dat we dat blijven pikken. A propos, je weet toch WAAROM die niet naar een concert komen ? Muziek is haram voor die barbaren. ^^ mvg. Sint Ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
Laatst gewijzigd door UFSIA : 23 mei 2014 om 16:12. |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() Ze zingen zelf pertang graag mee
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is tekenend voor spa dat ze nu zo'n bocht moeten maken om enkele allochtone stemmen te ronselen. Het zal gene vette zijn en ik zal hard lachen.
|
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vergeet je niet dat het intussen 21 eeuwen later is?
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of hoe de sossen zich verlagen op toch maar aan stemmen te geraken. |
|
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat: