![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Cocaïne is een drug die vnml wordt gebruikt door welstellende mensen en daarvan zijn er heel wat in het Antwerpse.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sorry hoor maar ik heb er totaal geen respect voor die garde, die zich laat verleiden, door wat poedertjes en andere rotzooi. Ik hoop dat er ergens ten velde nog normale mensen rondlopen. Twijfelachtige zaak tegenwoordig. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 31 mei 2014 om 09:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat een feit of een veronderstelling ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heeft u respect voor de duizenden studenten die Ritalin en andere pillen slikken om door de blok te geraken? Heeft u respect voor mensen die elk weekend (of tijdens de week) gaan pintelieren of andere alcoholische dranken nuttigen? Heeft u respect voor degenen die bij hun maaltijd enkele glazen wijn nuttigen? Heeft u respect voor mensen die van dokters de meest uiteenlopende medicatie krijgen om op de been te blijven en verder productief mee te werken in de maatschappij? Mss staat de maatschappij een beetje teveel onder druk en zijn mensen daar niet echt voor gemaakt. Dat zoveel mensen "iets" nemen op een legale manier, zijn die dan slechter dan degenen die het illegaal doen?
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details. Laatst gewijzigd door manta : 31 mei 2014 om 10:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vergeet zelfs de doordeweekse gebruiker van allerhande kruidenmiddeltjes, online gekocht, in 't Kruidvat of elders...
![]()
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En zijn de spa-jongeren al actie aan het voeren om het gebruik van cocaine te legaliseren ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou eerder zeggen vnml door linkse kiezers (waartussen wel een groot aantal artiesten/bv's zitten die tot de welstellende mensen worden gerekend).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een War On Drugs heeft enkel maar een averechts effect (tenzij u de Mexicaanse toer wil opgaan) en in bijna alle Amerikaanse staten is Cannabis op zijn minst niet meer zo strafbaar als het ooit was.
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alcohol is minstens zo "gevaarlijk" als cannabis.
En dat is een wetenschappelijk feit. Dat houdt mij niet tegen van af en toe een bierken te drinken, het gaat er maar over hoe sterk je bent om er mee om te gaan.
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij bent sowieso voor vrijheid neem ik aan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor mij geen probleem om alle legale drugs illegaal te maken. Is een stuk logischer dan alle drugs dan maar legaal te maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tenzij u natuurlijk denkt dat iedere cannabis gebruiker een junk wordt en automatisch overschakelt op heroine.
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan stelt de vraag zich. Indien alcohol gevaarlijker moest zijn dan cannabis, gaan we dan cannabis toelaten, of alcohol verbieden ? Mij lijkt het tweede logischer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan stelt de vraag zich. Indien alcohol gevaarlijker moest zijn dan cannabis, gaan we dan cannabis toelaten, of alcohol verbieden ? Mij lijkt het tweede logischer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |