![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is inderdaad klaar en duidelijk dat ze Vlaanderen enkel als wingewest zien. Bedankt om nogmaals duidelijk te maken dat de mening van Vlaanderen u geen bal interesseert. Dat is uw goed recht hoor, de vraag blijft dan wel waarom u zo blijft vasthouden aan een land waarin u de meerderheid van de bevolking minderwaardig acht.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() correctie, ze voelen zich Franstalige Belg.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk heeft de alomtegenwoordige inbev-reclame ook voordelen voor de belgumse staat...
http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...-000-euro.aspx Citaat:
Nu draaien ze het pisbier in de mensen hun strot en dan gaan ze extra inzetten op boetes, volgens mij een beetje maffiapraktijken... ![]()
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn er velen die de vraag van de nva-mandataris niet begrijpen blijkbaar.
De meerderheid in dat boerengat vond het nodig om een belastingske te heffen. Namelijk op publiciteit. En nu keert die belasting zich tegen hen. Even uitleggen: je hebt chance dat je huis gelegen is langs een mooie invalsweg en dat je een gevel hebt waar een reclamebord tegen kan hangen. Allez zeg, dat brengt je netto 100 euro per jaar op. Daar moet natuurlijk de gemeente met pakweg 20 tot 50 euro mee weg gaan lopen. En de Schoof vindt dat nu eens grappig zie: ze durven niet eens hun eigen dom opgestelde reglement toe te passen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Schepen
|
![]() ![]() N-va'ers weten waarom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat ge beter na een glas azijn achter 't stuur kruipt dan na een glas jupiler?
![]() |
#28 |
Minister
|
![]() Ook U hebt blijkbaar de moeite niet gedaan om het artikel te lezen.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#30 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het N-VA gemeenteraadslid stelt dat de gemeente best even nadenkt alvorens het zo een reglement goedkeurt. Zij worden hier trouwens in bijgestaan door Michel Maus : http://www.knack.be/nieuws/belgie/wi...al-261805.html Op geen enkel moment werd door N-VA gevraagd dat de Jupiler vlaggen verboden zouden worden (zoals verkeerdelijk in de titel van het artikel op het Laatste Nieuws staat). Conclusie : N-VA wijst op een anomalie in het gemeentereglement. Nu ben ik bijzonder nieuwsgierig naar uw cursus begrijpend lezen, geïllustreerd aan de hand van het artikel.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hebben de azijnpissers er ooit aan gedacht dat waar die Franse vlaggen hangen er mogelijks Fransen wonen? Zoals in mijn regio heel veel Nederlanders wonen? En zoasl in deze regio ook vele Italianen, Grieken, enz. of hun nakomelingen wonen, die dikwijls de Belgische nationaliteit hebben maar toch een emotionele band met het land van hun (groot-)ouders. En om de azijnpissers een beetje te jennen: ook de Hollanders maken reclame voor Jupiler. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik las net op facebook dat belgicisten net de flaminganten bedanken voor de opmerking dat het van weinig respect getuigt om reclame te voeren op de nationale tricolore.
Nu ben ik wel een flamingant die er niet tegen kan dat een goed kwaliteitsvol pintje zomaar geplaatst wordt op zo'n dweil-vlag. (dweil van vroeger, je herinnert je wel met dat randje ...) .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus als ik daar morgen een reclame van pakweg colgate uithang, dan moet ik daar 50 euro voor betalen. Echter als ik dat doe met de Belgische vlag als achtergrond dan wordt het door de vingers gezien. Als ik dan ijver om het reglement in kwestie dan maar volledig af te schaffen, ben ik een azijnpisser?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mooi staaltje trollen bedoel je?
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() En nu afwachten hoe sommigen zich weer in allerhande bochten wringen om er toch een N-VA issue van te maken ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister-President
|
![]() dat heb ik toch ook al opgemerkt
de keunink maakt reclame voor ING, dat kan toch niet, dus GAS-boete! http://forum.politics.be/showthread.php?t=204035 |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mij heeft men 'wijsgemaakt' dat je na het 'teveel' drinken van het biertje dat op de driekleur afgemeld staat dit plaste ... ![]() ![]() p.s. Op een T-shirt nog tot daartoe op een Nationale vlag hoort dat niet thuis.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 30 juni 2014 om 18:24. |
![]() |
![]() |