![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Juncker moet weggestemd worden. Punt aan de lijn. | |||
Ja, en nog rap ook. |
![]() ![]() ![]() |
15 | 75,00% |
Bah neen, zo erg is dat niet en iedereen doet het. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 10,00% |
Ik weet nog iets anders. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 15,00% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 20. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() N-VA moet weggestemd worden want die geloven niet in het belasten van grote vermogens. Dat het wel nodig is, en billijk bewijst de toestand van luxemburg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een van de hoekstenen van de n-va is net de Europese gedachte. Waarom zouden wij dan lef moeten hebben om net het omgekeerde te doen van wat wij wensen? Het lijkt me eer dat wij daar zinsverbijstering voor zouden aan de dag moeten leggen. En je kan ons veel verwijten, maar net dat laatste lekker niet. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De huidige ook niet. Ja, welke partij gelooft dan wel in die zaak ? Maar dat is niet het item van deze draad ! Deze draad gaat over het volgende: alle, maar dan ook alle, b. partijen, Vlaamse èn Franstalige, hebben in het kamerdebat dat uitgezonden werd op tv, verklaard dat het schandalig is, wat Luxemburg, onder leiding van Junquer, deed. Wel, ik vind dan dat alle b. partijen die vertegenwoordigd zijn in het Europees parlement, actie moeten ondernemen om die aap er af te zwieren. Wel, ik vind dat dat alle ministers, en meest van al de premier, die deelnemen aan vergadering met de diverse commissies, actie moeten ondernemen om die aap er af te zwieren. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Mijn patroonheilige Sint-Kodo vindt jouw aanhalingstekens maar niks, hoor. Wat zou jij zeggen als ik zou vergeten dat je van adel bent en je met een grote D zou schrijven? Mijn bloedsomloop kan wel wat beter en afvallen moet ik ook, maar ik wil niet egocentrisch zijn, dus alvast bedankt voor je steentje! Misschien heb je wel een steentje dat ik naast het mijne kan leggen. We zullen dat eens uitzoeken.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() dubbel.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 8 november 2014 om 22:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar jullie lopen m.i. geen enkel gevaar de Europese realiteit onder ogen te zien.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Juncker en heel die EU kliek zouden ze onmiddellijk moeten gevangen zetten, na alles wat de ze de Europese volkeren hebben aangedaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"djimi" gebruikt doorgaans de " " - tekens als "djimi" op dit forum een eigennaam, een schuilnaam of een directe rede weergeeft. Daar uw patroonheilige nogal wat ontzag inboezemt, zal "djimi" dit voortaan niet meer doen wanneer "djimi" het woord tot u richt, of het over u heeft. Wat onze steentjes betreft: we zouden inderdaad eens moeten uitzoeken hoe we daar (het begin van) een voldoende grote stapel van kunnen maken. Vriendelijke groet, "djimi"
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Is filosofisch mooi om daar zo over bezig te zijn, maar nu gaat het in deze draad even over de positie van één persoon, waarvan nu uitgekomen is dat hij niet direct in de Europese gedachte handelde als politieke topverantwoordelijke, maar ondertussen wel gepromoveerd is tot EU-topverantwoordelijke. En over de moed van sommige Vlaamse partijen om dat aan te klagen, zelfs al behoort de snoodaard tot hun politieke familie. Den tsjeef ! .
|
![]() |
![]() |