![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bedoel je iets gelijkaardigs? De ezel baart dan na een ezelsdracht een muilezel, maar de muilezel zal zijn leven lang onvruchtbaar blijven. Volgens mij staan die twee "experten" voor de ezel en het paard. De paringsdans van die twee heeft als resultaat iets dat volkomen logisch is: een muilezel. De boreling krijgt de naam "consensus", maar is gedoemd tot een leven als.....ezel. De Wever is toch minstens één keer onderzocht door de twee "expert-psychologen" dat hem zo goed beweren te kennen? Of leveren die twee expertises "op zicht" af? Het doet me denken aan de huidige reclame van Zalando. Je bestelt een hele kamer vol "Zalando-expertise". Je "past" de hele reutemeteut, houdt drie stuks die je bevallen, en stuurt de 97 andere stukken "gratis" retour omdat ze niet in je kraam passen.
![]() |
![]() |
#22 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan, een brief op feesboek...Die De Morgen oppikt en als een opinie onder de aandacht van zijn lezers brengt. Een mens zou zweren dat die met zijn allen een vijandbeeld nodig hebben om te kunnen functioneren. En als je dan ziet bij wie het genetisch gemanipuleerde zaad het beste kiemt.....
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 18 december 2014 om 02:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken er eentje die voor de RVA werkt. Ze heeft een bedrijfswagen en gaat "klanten" bezoeken in de hoop dat ze de RVA betalen voor hun diensten= gepaste werknemers sturen. Laatst moest ze naar een bedrijf dat niet langer van de (betaalde) diensten van de RVA gebruik wilde maken. Het bedrijf had een jaar lang niet één werkwillige toegestuurd gekregen. De psychologe is wél een knappe verschijning. Groot, slank, ferme boezem, een dikke bos donker haar, korte rok, hoge laarzen en op haar 50ste nog altijd ongetrouwd. Vriendjes zat, maar stuk voor stuk zwartjes die ze uitkiest als ze Afrikaans gaat dansen. In manipuleren is ze een kei, in mannen versieren ook, maar een kerel houden is haar nooit gelukt. Wél heeft ze aan een van haar zwarte lievekes een pak geld geleend.....waar ze naar kan fluiten. Zo zie je maar dat ook psychologes maar mensen zijn, en soms niet eens van de slimsten. Dokters en psychiaters zijn het in alle geval niet.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 18 december 2014 om 02:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Parlementslid
|
![]() De publieke instellingen zitten vol zulke mensen hoor. Gefaalde professionelen uit de gezondheidszorg die daar enkel zitten omdat men hun statuut kan gebruiken om politieke praat een air van autoriteit te geven. Wanneer men geen zin heeft iets te betalen, trommelt men hen gewoon op. Zo zijn ze niet te verlegen om met de regelmaat van de klok resultaten van wetenschappelijk toponderzoek onder de mat te vegen en onmogelijke eisen te stellen zodat bepaalde dingen er nooit doorkomen. Dubbelblindproeven voor dodelijke aandoeningen bijvoorbeeld, waarbij je de helft van je patiënten zou moeten laten doodvallen omdat de controlegroep geen medicatie mag krijgen. Zoiets komt natuurlijk nooit door een ethisch comité, waarmee men alles kan blokkeren.
Als psychologen slim waren dan hadden ze wel voor psychiater gestudeerd. Laatst gewijzigd door Troubadour : 18 december 2014 om 02:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heel objectief hoor. Voor iedere 'expert' zijn er wel twee - drie die het tegengestelde beweren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zal ondertussen al doorhebben dat het niet verstandig was om dergelijke onzin uit te kramen. Zowel haar facebook als haar website zijn niet meer te vinden... Veel van haar patiënten zullen dit niet in dank afnemen en ondertussen zal ze wensen dat ze deze aandachttrekkerij niet had opgevoerd.
Het wijf kraamt dan ook oeverloze onzin uit. Ze zegt dat ze nu en vroeger nooit niks gesnapt heeft van politiek, waarom maakt ze dan dergelijke politieke analyses? Volgens haar heeft De Wever altijd vijanden nodig maar ze ziet niet in dat de anderen De Wever altijd tot vijand maken. Kijk naar de Waalse media, die demoniseren De Wever. Dat ze niks van politiek kent, daarin heeft ze gelijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een sossenwijf schrijft een brief die je kan samenvatten als "beste anti-sos, zou je niet beter gauw een sos worden, want dan word je een veel betere mens, zoals ikzelf".
Ik heb al spijt dat ik er meer dan 3 en een halve seconde tijd aan besteed heb. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Links zijn heeft zijn grenzen, he? Als vadertje staat het antwoord niet meer kan geven, is er twijfel. lastig lastig.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 18 december 2014 om 08:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Is het een gangbare psychiatrische praktijk om diagnoses via televisie-optredens te stellen? In de media zie je enkel gedrillde aapjes die een pak mediatraining achter de rug hebben. Hoe kan je daar een gedegen psychiatrisch portret van maken? Sorry hoor, De Wever is verre van mijn vriend, maar ik pak die onverlaat liever op zijn ideeëngoed met degelijke argumenten, en niet op de wijze van Flair of Libelle met populistische, pseudo-psychologie en vulgariserende nep-psychiatrie. Citaat:
Heeft de orde der geneesheren al gereageerd? Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jammer dat ze het zo flauwkes doet. ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wil een date. Stuur me haar gegevens. ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Wat wel positief is, is dat ze ons weet te vertellen dat er extra wordt geïnvesteerd in militair tuig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jouw bovenstaand statement is een typische uiting van wat zij in haar column aanklaagt.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 18 december 2014 om 10:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 18 december 2014 om 10:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overigens is het zo dat deze psychologe geen analyse doet van De Wever, maar van diens discours en van de psychologische effecten van dat discours.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me af wie in het wereldbeeld van "De Schoofzak" bepaalt wie "sos" is en wie "anti-sos" is.
![]() |
![]() |