![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gelukkig maar dat ze de staatsmedia hebben om de bevolking dwaas en lomp en daarmee kalm te houden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, zeker niet. Maar hun onderwijs trekt op niets en ze worden totaal niet gepusht om wat moeite te doen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Kempen protesteert tegen dit idee en wens zich niet langer aan te sluiten bij Antwerpen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Som de verschilpunten die jij hier ziet eens op. Het gaat evengoed over transfers en economische migratie.
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat geldt voor de meeste Vlamingen ook, zowel dat van luie dikkoppen als dat van liever doodvallen dan een woord algemeen Nederlands te praten.
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat u dit aanhaalt als verschil zegt meer over U dan over de Walen. Citaat:
Uw argument is dus voor de derde keer in uw post een non-argument. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je je zakdoek in tween scheurt kun je je neus ook niet meer snuiten. Dat is voor ons bescheiden land hetzelfde. Véél beter zou zijn als die extra dure "postjes" terug op te doeken. Ik bedoel hiermee al die nieuwe regeringen die ze in het leven hebben geroepen voor meer autonomie. Eén land, één volk, één regering ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie geen enkele serieuze reactie op mijn post. Hoe zou dat komen ? In deze kunt u me maar moeilijk beschuldigen van trollen. Dat moet wel "pikken" ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat wel gaat is een Vlaanderenland met één Vlaamse regering; want nu hebben we er ook maar één, in tegenstelling met onze francophone vriendjes die het altijd en overal van de verdeelheid moeten hebben... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() U verwacht dan nog een serieuze reactie op die al honderd keer herhaalde en geargumenteerd tegengesproken post?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kunt u me misschien vertellen wie U deze onzin heeft verkondigd ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat wil dus zeggen dat ik al jarenlang belastingen betaal voor de profiteurs van over de taalgrens. Marie wanneer gaat gij mij dat terugbetalen?
Laatst gewijzigd door pajoske : 1 juni 2015 om 21:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een serieuze reactie op mijn serieuze post zo meer op zijn plaats zijn geweest. Laatst gewijzigd door Henri1 : 1 juni 2015 om 21:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Gewoon je vraag al bewijst dat het geen zin heeft, want je leest het toch niet, of het gaat het ene oor binnen en het andere terug buiten...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |