![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://www.theguardian.com/world/201...ppled-al-qaida (van iets recentere datum ![]()
![]() |
![]() |
#23 |
Gouverneur
|
![]() IS dat is moorden,moorden,moorden.Doden is nog een te lief woord wat zij uitrichten.
Doet me denken aan het Romeinse Rijk.Onderlinge twisten besliste tenslotte het einde van dat Rijk. En begin aub niet de googelen hé. Laatst gewijzigd door fabianen : 12 juni 2015 om 16:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Die doen alleen maar wat hun heilige boek opdraagt. En dat boek is erkend in België, dames en heren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U wel? Licht me dan eventjes in... Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 12 juni 2015 om 21:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De islam is erkend als eredienst, en daaronder valt het goedkeuren van hun handleiding tot woestijnroven.
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als hij schrijft "waarom wil je per se een doctrine aanhangen die zich kenmerkt door de hoogste graad van analfabetisme ?" dan is het over de schreef ? Moet een leraar echt neutraal zijn ten opzichte van objectief vaststelbare nefaste doctrines ?
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wat anders is een erkenning van een godsdienst? Gaat U beweren dat de Katholieke godsdienst erkend kan worden zonder het nieuwe testament te aanvaarden als grondtekst voor die eredienst?
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zij die tegen de Syriëgangers waren hebben het eerste woord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, dat stel ik inderdaad. De overheid houdt zich immers niet bezig met de interne werking van de religies en betreedt bijgevolg het levensbeschouwelijk terrein niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() De koran is niet verboden in België (ondanks de haatboodschappen en oproep tot geweld), onder het mom van godsdienstvrijheid. Dus volgens de Belgische wet is het boekje volledig wettelijk. U moet niet alles omdraaien om uw gelijk te halen.
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Tja, dan valt hij in een zwart gat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Als je een godsdienst erkent dan aanvaard je alles impliciet erop en eraan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=219255 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het christendom had als voordeel dat het historisch in deze contreien meegesluimd is binnen de groei naar demoncratie. De Islam in deze contreien daarentegenover is alleen maar erkend door politici die hun zakken goed hebben laten vullen door de Saoudies en soortgelijke hypocrieten....
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 13 juni 2015 om 12:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Klopt niet hé Maddox. We hebben hier godsdienstvrijheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() IS volgt letterlijk wat in de koran staat.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |