Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 maart 2003, 14:05   #21
Pol De Mol
Burger

Standaard

Napoleon, *boink*

Overigens beseffen de joden ook wel dat hun onderwijsnet moet verdwijnen met de huidige Vlaams Blok politiek van assimilatie.

Geen islam onderwijs, dus assimilatie = Geen joods onderwijs, dus assimilatie.
Pol De Mol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2003, 15:01   #22
ToffeKnol
Burger

ToffeKnol's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pol De Mol
Vlaams nationalisten leren het blijkbaar nooit. Altijd maar opnieuw collaboratie en telkens met diegenen die gaan verliezen.

Deze keer met de zionistische staat Israel.

Tegen 2035 zal het aantal Palestijnen stijgen van 20% nu tot 50%. Het is daar gedaan, het zionisme is nu al verloren. We moeten ze niet, de zionisten, in Antwerpen.

Collaboratie met het zionisme is VERRAAD aan alles voor wat het nationalisme staat.

Enkele woorden veranderen:
Pluralisten leren het blijkbaar nooit. Altijd maar opnieuw collaboratie en telkens met diegenen die gaan verliezen.

Deze keer met de palestijnen en andere vreemdelingen.

Tegen 2035 zal het aantal non-pluralisten stijgen van 30% nu tot 50%. Het is hier gedaan, het pluralisme is nu al verloren. We moeten ze niet, de vreemdelingen, in Antwerpen.

Collaboratie met de Vreemdelingen is VERRAAD aan alles voor wat het pluralisme en nationalisme staat!

U merkt nu waarschijnlijk ook dat wanneer de gewone mensen zeggen dat u geen haar beter bent, ze daar op zijn minst een grond van waarheid voor hebben. Zelfde taaltje, andere bevolkingsgroep...
Er moet iets niet in orde zijn met de internetverbinding tussen Amerika en Europa want aan deze kant komt er alleen wartaal uit uw connectie. Vind u echt dat uw 'bewerking' van de bijdrage van Pol de Mol iets illustreert, laat staan op een grappige of ironische manier?
Oud 11 maart 2003, 11:05   #23
Napoleon
Burger

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Napoleon
Citaat:
Vlaams nationalisten leren het blijkbaar nooit. Altijd maar opnieuw collaboratie en telkens met diegenen die gaan verliezen.

Deze keer met de zionistische staat Israel.

Tegen 2035 zal het aantal Palestijnen stijgen van 20% nu tot 50%. Het is daar gedaan, het zionisme is nu al verloren. We moeten ze niet, de zionisten, in Antwerpen.

Collaboratie met het zionisme is VERRAAD aan alles voor wat het nationalisme staat.
Pol soms te veel naar de Teletubbies gekeken ? of te lang in de cel gezeten met Carette ???
Of heb je het nieuwste gazetteke van de PvdA of ALS of LSP verkregen ?

De israëlische staat heeft een recht om te bestaan .
Het boeltje is legaal .
Een demografische groei , EN DAN ??
Denkt ge nu echt dat de Israelis schrik hebben van een paar Palestijnen meer ...of ben je de Yom Kippoer oorlog en de 6daagse al vergeten ?
Trouwens der vallen Palestijnen bij de bosjes ...
Israel is ons probleem niet. Wat de joden en Palestijnen doen is onze zaak niet. Dat ze twee oorlogen verloren hebben maakt niks uit, ze kunnnen dat aan. Al verliezen ze er 20, dan nog is het geen probleem. Israel moet maar 1 keer verliezen en dan is het gedaan.

Dat ze vallen bij bosjes maakt niks uit aangezien die er de volgende dag al opnieuw staan.

Het Vlaams Nationalisme moet zich buiten de collaboratie houden.

De joden zijn ons probleem niet.

En voor de rest Blokkerke, hou je maar gesloten, of ik haal hier enkele zaken op waarvan je oren zullen flapperen.

De overgrote meerderheid van de Blok (kader)-leden denken er nog altijd over zoals vroeger en dat is goed.

Denk je nu werkelijk dat die kleine groep van joden Blok zal stemmen? Zo dom zijn ze nu ook weer niet.
En geloof je dat nu ook werkelijk ?
Het Blok is de enige die de Joodse gemeenschap steunt .
Ge weet toch dat het Blok financiële steun krijgt van hen !
Israel is uw probleem niet .
Trouwens de Israeli's hebben al 3 oorlogen gewonnen .
Israel zal geen oorlog verliezen , dit heb je duidelijk nog niet ingezien.
DIT HEEFT NIETS MET COLLABORATIE te maken. Gebruik uw hersenmaterie is ! Collaboratie : meezeulen met de Vijand .
ISRAEL IS GEEN VIJAND ...hence : geen Collaboratie.
Tenzij ge voor de Palestijnen zijt ...maar dan moet ik niets meer uitleggen want ge zult het toch allemaal ontkennen.
Het Israel probleem is juist een onderdeel van ons probleem !
En ja de joden zullen voor het Blok stemmen .
Duidelijk mankeer je enige vorm van inzicht en logica .
Uw dreigingen schrikken mij niet af .. ik hou mij niet gesloten en als je er een probleem mee hebt dan kunt ge de pot op.
Assimilatie ?
I N T E G R A T I E , de Joodse gemeenschap is al meer geïntegreert dan de Islamistische gemeenschap. Het Joods onderwijs zal mogen blijven en het Islamitische ook OP VOORWAARDE : geen rassenhaat predikken en onder streng toezicht van de overheid .
Maar dat gedeelte zul je vergeten zijn .

Wie zegt er dat ik een Blokkerke ben ...
Trouwens prullekop : Ga uw Communsitische Pro-Palestijnse bullshit in Israel gaan verkondigen alst U niet aanstaat dat de ENIGE ECHTE DEMOCRATISCHE PARTIJ DE ISRAELI'S ONDERSTEUNEN .

The general idea is to make the other sucker die for his country .
Napoleon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2003, 12:26   #24
Pol De Mol
Burger

Standaard

En geloof je dat nu ook werkelijk ?
Het Blok is de enige die de Joodse gemeenschap steunt .
Ge weet toch dat het Blok financiële steun krijgt van hen !
Israel is uw probleem niet .
Trouwens de Israeli's hebben al 3 oorlogen gewonnen .
Israel zal geen oorlog verliezen , dit heb je duidelijk nog niet ingezien.
DIT HEEFT NIETS MET COLLABORATIE te maken. Gebruik uw hersenmaterie is ! Collaboratie : meezeulen met de Vijand .
ISRAEL IS GEEN VIJAND ...hence : geen Collaboratie.
Tenzij ge voor de Palestijnen zijt ...maar dan moet ik niets meer uitleggen want ge zult het toch allemaal ontkennen.
Het Israel probleem is juist een onderdeel van ons probleem !
En ja de joden zullen voor het Blok stemmen .
Duidelijk mankeer je enige vorm van inzicht en logica .
Uw dreigingen schrikken mij niet af .. ik hou mij niet gesloten en als je er een probleem mee hebt dan kunt ge de pot op.
Assimilatie ?
I N T E G R A T I E , de Joodse gemeenschap is al meer geïntegreert dan de Islamistische gemeenschap. Het Joods onderwijs zal mogen blijven en het Islamitische ook OP VOORWAARDE : geen rassenhaat predikken en onder streng toezicht van de overheid .
Maar dat gedeelte zul je vergeten zijn .

Wie zegt er dat ik een Blokkerke ben ...
Trouwens prullekop : Ga uw Communsitische Pro-Palestijnse bullshit in Israel gaan verkondigen alst U niet aanstaat dat de ENIGE ECHTE DEMOCRATISCHE PARTIJ DE ISRAELI'S ONDERSTEUNEN .[/quote]

Onzin, de liefdesverklaringen van Beysen gaan nog een stuk verder. Dewinter weet best hoe de Blokkers over de 'Uitverkorenen' denken. Waarom denk je dat er NOOIT wat staat in de Blok blaadjes over al zijn etentjes?

Zo stom zijn de joden niet, ze zijn geen kalkoenen die voor kerstmis gaan stemmen. Joden stemmen voor joden, voor de LA.

Je loopt achter, het nieuwe Blok standpunt is niet INTEGRATIE, maar ASSIMILATIE. Maw, de joodse scholen moeten weg, ze moeten maar assimileren. Denk je nu werkelijk dat de joden de diepgang van het nieuwe Blok standpunt niet begrijpen?

Er is geen islam onderwijs EN HET Blok wil dat ook niet meer. Onder ZIONISTISCHE druk wijzigde het Blok dat standpunt, je loopt blijkbaar behoorlijk achter.

Met Israel hebben wij geen fluit te maken. Het is ons probleem niet.

GEEN COLLABORATIE MET DE AARTSVIJAND!
Oud 11 maart 2003, 21:02   #25
Napoleon
Burger

Standaard

Citaat:
Onzin, de liefdesverklaringen van Beysen gaan nog een stuk verder. Dewinter weet best hoe de Blokkers over de 'Uitverkorenen' denken. Waarom denk je dat er NOOIT wat staat in de Blok blaadjes over al zijn etentjes?

Zo stom zijn de joden niet, ze zijn geen kalkoenen die voor kerstmis gaan stemmen. Joden stemmen voor joden, voor de LA.

Je loopt achter, het nieuwe Blok standpunt is niet INTEGRATIE, maar ASSIMILATIE. Maw, de joodse scholen moeten weg, ze moeten maar assimileren. Denk je nu werkelijk dat de joden de diepgang van het nieuwe Blok standpunt niet begrijpen?

Er is geen islam onderwijs EN HET Blok wil dat ook niet meer. Onder ZIONISTISCHE druk wijzigde het Blok dat standpunt, je loopt blijkbaar behoorlijk achter.

Met Israel hebben wij geen fluit te maken. Het is ons probleem niet.

GEEN COLLABORATIE MET DE AARTSVIJAND!
Is het al verboden om te eten ?
Liberaal Appel bah .
Awel neen ik ben up to date met het standpunt van het blok.
Het feit dat je de Israeli's aanschouwt als vijanden is al een bewijs op zich van bekrompenheid alsook geen vermogen van inzicht .
Joden stemmen voor Joden of voor mensen die hun ondersteunen .
Het Joods onderwijs net vormt ook geen bedreiging als je iets van het Blok afweet zou je dat weten !
Oftewel ben je één of andere mislukte Neonazi oftewel ben je een Pro-Palestijn , in alle geval U heeft al voldoende uw incapaciteiten bewezen.

The general idea is to make the other sucker die for his country .
Napoleon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2003, 13:32   #26
Pol De Mol
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Napoleon

Is het al verboden om te eten ?
Liberaal Appel bah .
Awel neen ik ben up to date met het standpunt van het blok.
Het feit dat je de Israeli's aanschouwt als vijanden is al een bewijs op zich van bekrompenheid alsook geen vermogen van inzicht .
Joden stemmen voor Joden of voor mensen die hun ondersteunen .
Het Joods onderwijs net vormt ook geen bedreiging als je iets van het Blok afweet zou je dat weten !
Oftewel ben je één of andere mislukte Neonazi oftewel ben je een Pro-Palestijn , in alle geval U heeft al voldoende uw incapaciteiten bewezen.
Israel is ons probleem niet, de Palestijnen ook niet. Wat ze doen met elkaar is onze zaak niet. Joden stellen electoraal NIKS voor, 0,1% van de stemmen in Vlaanderen.

COLLABORATIE met de zionisten plaatst een ZWARE hypotheek op de toekomst van Vlaanderen.

Overigens is het Blok standpunt wel degelijk ASSIMILATIE ( een bocht van 180° bij vroeger) en dus moet het joods net verdwijnen.

Overigens zou je best eens de echte Napoleon lezen...
Wat die dacht over de joden ...
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be