![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat wat deze heren willen is dat voor grote vermogens die belasting op interest naarboven gaat en dat de belasting op kapitaalswinst en dividenten wegvalt, wat het investeren promoveert. In de praktijk lost dit niets op. Je wil als kapitaalkrachtig iemand een balans houden in je investeringsmix. Zijnde, je wilt wat vaste assets, wat investeringen en wat liquide assets, allemaal met een gespreid risico. Wil u mij aanzetten om die 100 Miljoen die 10% van mijn kapitaal dat liquide is te gaan investeren als risico-kapitaal dmv fiscale regels, dan zit mijn kapitaal binnen de korste keren in het buitenland, waar ik ook lang genoeg verblijf om dat aan te geven. Laat de mens toch doen met zijn vermogen wat hij wilt. Ik kom u toch ook niet vertellen wat u met uw centen moet doen. Ga daarentegen de loonslast aanpakken en u creert werkgelegenheid waardoor de uitgaven van de staat naar beneden kunnen.
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De loonlasten dalen al jaren aan een stuk in België maar veel (bijkomende) werkgelenheid heeft het echter nog niet opgeleverd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De loonlastdalingen zijn zeer hard BELOOFD, maar reel resultaat valt te meten met eurocenten.
Ook worden de werkgevers steeds zwaarder gepest met steeds zwaarder wegende miliuenormen( niet onterecht) en andersluidende paperasserijen. Maar effectief, het was alleen de "Goed Nieuws Show" van Verafgood die iedereen het idee geeft dat firma's meer winst kunnen maken door de lagere personeelskost.In realiteit is het geld dat niet aan werknemers opgaat bij de belastbare winst word opgeteld. Een soort vestzak-broekzak operatie