![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() Waarom gaat u zelf niet?
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kom nog eens posten als je nuchter bent. Uw gepreek zal misschien aanslaan in een donkerbruine kroeg vol met kletskoppen, hier maakt ge er u alleen maar belachelijk mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die flikken die er bij stonden, dat waren schijtlaarzen. Die hadden van de eerste fles die op de rails belandde die zakken moeten oppakken en afvoeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou ik, ik heb daar niets mee te maken. Ik laat die mensen in hun wijsheid van mekaar uit te moorden. Ginds welteverstaan, niet hier!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zó doen ze dat bij òns; "Er wordt niet gesmeten met wat je aangeboden wordt en er wordt niet aan sluikstorten gedaan"; 1ste les wil je in ons gedeelte v.d. wereld opgevangen worden. Smijt gij anders eens wat afval op de weg of treinsporen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() Zeer juist. Als men al met zo'n ingesteldheid hier arriveert. Totaal respectloos. Dat belooft voor de toekomst.
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik beelden bekijk van vluchtelingen tijdens WO 2 dan zie ik dat dat vooral vrouwen kinderen en oude mannen waren die op de vlucht sloegen in de eerste plaats maw....de zwakkeren.De jonge mannen bleven als laatste over om hun land te verdedigen.Als ik nu objectief de beelden bekijk dan zie ik toch vooral jonge sterke en fitte mannen.....en het begint op te vallen dat de media er alle moeite aan doen om toch maar hier en daar een paar kinderen of vrouwen zo veel mogelijk in beeld te brengen. Mijn vraag is.....waar zijn die vrouwen en kinderen of oudere mannen ? Blijven die dan maar ter plekke in het oorlogsgeweld of zijn die moediger en of minder laf dan die kereltjes die hier toekomen ? Zijn die jonge mannen dan niet nuttiger ter plekke ? Al zou het nog zijn om terug te vechten ? Ik ben de laatste om te ontkennen dat mensen die echt moeten vrezen voor hun leven moeten worden beschermd en geholpen.....maar ik ben me terdege bewust dat ook onze samenleving haar limieten heeft.Ik betwijfel ook of het hier in het gros van de gevallen wel over mensen gaat die echt op de vlucht zijn voor oorlog.Ik denk eerder dat het mensen zijn die een gok wagen....veel riskeren ze niet dat is een feit. Doch we kunnen nu éénmaal niet ganser landen opvangen.Want tenslotte zijn er ook een hele hoop in de wereld die niks doen en nooit iets zullen doen ....ik denk dan bv in de eerste plaats aan Saoudi Arabie....China..Japan....Korea...Monaco...Zwitser land..Armenie...Oekraïne..? En zoals je zelf aanhaalt......nadien terugsturen ...ik weet het ook niet ? Ik denk niet dat de meesten de bedoeling hebben hier eventjes tijdelijk te verblijven daaarvoor moet je geen helderziende zijn vooral dat ze duidelijk weten waar ze wel en niet naartoe willen.Als je die mensen hier natuurlijk onderdak gaat geven...een uitkering...gratis medische zorg....scholing....Ja dan zullen ze heel waarschijnlijk niet veel reden meer zien om nog terug te keren ...Of het moet zijn om er nadien op vakantie te gaan....wat ook nog zo iets is ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 5 september 2015 om 20:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die allemaal een plekje geven in de gebouwen van't Europees parlement.
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij kent echt de betekenis niet van die drie woorden hé. Je herhaalt maar wat je de andere populisten van links hoort zeggen.
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://webcache.googleusercontent.co...&ct=clnk&gl=be
http://webcache.googleusercontent.co...&ct=clnk&gl=be http://forum.politics.be/showpost.ph...41&postcount=3 Citaat:
Wat ik daar wel uit lees: Er op loskloppen heeft inderdaad geen zin !! Maar , zie filmpje .... http://www.clint.be/actua/gefrustree...ater-weg-video Wie zoiets durft doet doet , is werkelijk een klote-idioot !! Zulke verdienen geen hulp , eenderwelke reden !!!!!!!! Of is deze video in scene gezet ?? Of wil men hier iets anders mee bedoelen , een protest van de vluchtelingen zelf voor een betere behandeling ?? Ik blijf er bij , het probleem in de thuislanden van de vluchtelingen oplossen , is de enige echte deftige oplossing , maar .... blijkbaar willen de gore diarreezeiklappen het niet !!!! Moet Europa letterlijk naar de kloten worden geholpen ???? Waarom ???? Al die poliZEIKERS , dat ze mogen ontploffen in hun stankrotdiarree !!!! Voor zulke achterlijke stemmen ????
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 5 september 2015 om 21:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geschikt voedsel weggooien is ook een misdaad tegen de mensheid !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar zijn er hier oorlogsvluchtelingen? Oorlogsvluchtelingen, zoals zoals ook onze mensen ooit geweest zijn, zijn gelukkig met een hok om in te overnachten en een kom soep en brood.
Maar gij weet kennelijk van oorlogsvluchtelingen geen reet af. Dat is duidelijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En jij een blinde uil en te dom om te helpen donderen.
Laatst gewijzigd door Garry : 5 september 2015 om 22:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik herinner me nog de schrijnende beelden uit Biafra. Die mensen namen alles aan wat ook maar enigszins eetbaar was. Ze zochten zelfs naar graantjes in het woestijnzand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |