![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Van Brempt : "Antwerpen heeft een burgervader nodig die de mensen geruststelt wanneer ze ongerust zijn, geen N-VA-voorzitter, die in Brussel krasse uitspraken gaat doen" De Wever : "Ik vind dat flauwekul, Ik ga de mensen niet geruststellen als ik zelf niet gerust ben. Ik ga in Brussel pleiten voor wat ik denk dat levensnoodzakelijk is voor deze stad, en massamigratie hoort daar niet bij. Ik geloof daar niet in op deze manier. Ik denk dat het grondig gaat mislopen. Wij gaan daar als stad een zware prijs voor betalen. Ik zeg dat net als burgervader, uit bezorgdheid."
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 6 oktober 2015 om 09:57. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Europees Commissaris
|
Vadertje staat heeft voor de laagste pensioenen, hoogste belastingen en hoogste schulden in Europa gezorgd, ik ben niet dankbaar.
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nog een mondiale crisis er boven op, en we zitten in hetzelfde schuitje als Griekenland. Het is mijn politieke vrijheid èn overtuiging dat ik mijn bezorgdheid mag, zelfs moet, kenbaar maken aan mijn landgenoten (Vlamingen), èn aan de buren van het land ten zuiden van ons (Wallonië). .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#26 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik hou van de waarheid, ook al is die niet fraai.
Wat stel jij voor ?? Mensen schouderklopjes geven en zeggen "het komt allemaal wel goed", goed wetende dat dit niet het geval zal zijn ??
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 6 oktober 2015 om 11:20. |
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Waarom zou hij zijn mensen gerust stellen ? Het geeft hem niks anders als nadelen. Zijn partij drijft op angst tov vreemdelingen, walen, franstaligen in de rand, criminelen, linksen, sossen, groenen, ACW'ers, etc.... |
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Voor een gemeente als Anderlecht, is het al zover gekomen dat men alles OK vindt, als er geen relletjes zijn. Want daar is het gemeentebestuur natuurlijk doodsbang voor. Dus laat ze die islamieten maar hun gang gaan. Geef mij dan maar een burgemeester die "law & order" wil installeren. Waarom denk je anders dat ik uiteindelijk uit Brussel, na 17jaar, ben weggegaan ??
|
|
|
|
#29 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Als je niet gelooft dat alles in orde zal komen, waar ben je dan mee bezig als politicus ? Juist, onnodig angst zaaien. Uit electorale overwegingen. |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De bevolking hoort liever de harde waarheid, dan wollige praatjes.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 6 oktober 2015 om 12:08. |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik beweer van wel.
Een gezonde angst voor gevaarlijke fenomenen is een positief gegeven. De kak-oplossing van spa en groensels, met alle problemen te negeren en onder de mat te vegen, is ronduit gevaarlijk. Crimineel-gevaarlijk zelfs. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
Het gevaarlijkste fenomeen in België en Vlaanderen is N-VA. Crimineel gevaarlijk zelfs.
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Banneling
|
Moet jij geen vakjes zwart maken en iedere maand genoeg vakjes sparen om centjes te krijgen ? Hup, naar de kleurtafel !
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Redelijk knetter. Aan de knoppen van ons land zitten en toch de oppositiemodus aanhouden.
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
|
Citaat:
Je bent zelfs te dom om te merken dat je in een puur "communistisch" Europa leeft. Het enige verschil met een communistisch land is de perceptie van jou, dat je over een zekere vrijheid beschikt, omdat je wat mag klooien op internet. |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hoezo oppositiemodus? Het zijn de sossen die geen oppositie kunnen voeren want al waar ze kritiek op hebben is hun eigen schuld. Ze weten dat goed genoeg en daarom spelen ze dan maar op de man. Jammer voor schuddekop Van Brempt maar bij De Wever pakt zoiets niet. Haar kop is waarschijnlijk nog aan het schudden van ontsteltenis.
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Minister-President
|
nee, rationaliteit heb je nodig om problemen grondig aan te pakken
rationaliteit <> angst.
|
|
|
#39 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De macht hebben en wat komen janken over linkse machthebbers die overal nog zouden zitten terreur uitoefenen. Hoe zielig kan je zijn? |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik vind dat zeer plausibel. Het is gewoon een feit dat de linkse/traditionele kerk nog altijd veel invloed heeft, dat ontkennen is hetzelfde als het zonlicht ontkennen. Kijk eens naar de zuilen van die partijen, die hebben hun tentakels in alle geledingen van de samenleving en daarmee hebben ze ook veel macht.
|
|
|
|