![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel meer dan een beetje leuk bezig blijven moet je niet willen ......Neem het leven niet te ernstig ...je overleeft het toch niet ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 26 december 2015 om 08:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Geloof me: als je lang genoeg bij je zogezegde droomvrouw bent raak je er ook wel op uitgekeken en zal je ook naar een andere vrouw verlangen tenzij je een romantische idioot bent. Kinderen zijn voor mij sowieso uitgesloten, wie denkt dat hij iets kan verbeteren aan de mensheid door kinderen te krijgen die is stapelgek. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is allemaal nogal persoonsgebonden.....zoals met veel dingen is het niet de kwantiteit maar de kwaliteit die telt......Als je een lekkere vrouw hebt kan je je moeilijk beteren.....het is dan veranderen om te veranderen maar niet meer dan dat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Momenteel mijn nurture en nature overwinnen....
Maar misschien moet ik het leren aanvaarden. Yin Yang |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veel geld verdienen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() Ik ben er vast van overtuigd dat het leven doelloos is, maar dat maakt het niet minder leuk.
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() Zo is dat al duizenden jaren toch?
![]() |
#32 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik ben sneller gebonden dan de soep op uw fornuis. Met dat reizen ontmoet je vaak leuke, exotische vrouwen die wel wat zien in zo'n jonge westerling. Seks maakt dat ik me er lichamelijk, maar ook emotioneel aan overgeef. Bij de laatste werd ik 's ochtends in zo'n lepeltjeshouding wakker en was ik er van overtuigd dat we contact gingen houden. Een week later had ze een ander, en de week daarna weer een ander. En dat is de standaard, ook voor mannen. Op de laatste reis heb ik 5 keer "gescoord". 4 ervan bleken achteraf een relatie te hebben en 2 waren zelfs getrouwd. Ik probeer van de gedachte af te stappen dat ik daar kwaad over moet zijn of dat er verraad in het spel is. Maar iedereen blijkt vervangbaar. Vrienden ook |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister
|
![]() Dubbel
Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 26 december 2015 om 12:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mannelijk antwoord :
Een zo hoog mogelijke zaaddistributie nastreven. Vrouwelijk antwoord : Het hoogst mogelijk kwalitatief zaad binnendoen. Laatst gewijzigd door Henri1 : 26 december 2015 om 12:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister
|
![]() Citaat:
People aren't interested in money, but in what money buys. Zo lang je er niks mee doet is geld gewoon een cijfer dat op een scherm staat |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is een constructie die niet meer te stoppen valt. Een beenhouwer die wil stoppen en hij heeft een miljoentje of twee opzij kan dat gemakkelijk doen. Als je onverzadigbaar bent en het is nooit genoeg dan moet je voortdoen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het je plezier is om dat hoopje altijd maar te zien groeien .....Zolang je er een ander niet mee schaadt doet iedereen van mij wat hij wil in het leven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het enige doel dat het leven heeft, is de dood.
Aan het einde van een reis van een geest in een machine. Arbeid maakt vrij? Geloof het niet. Vrijheid zit in de geest. Aan de topic starter: heeft u al een sabbatical overwogen?
I want to light the lights of patriotism. Lech Walesa Laatst gewijzigd door vuggie : 26 december 2015 om 16:08. |
![]() |
![]() |