![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb een brief gestuurd naar die burgemeester, om ze te verwittigen.
Het moet minstens twee armlengten zijn, want redelijk wat van die gasten zijn geschapen met ene die bijna zo lang is als de mijne ... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu nog een politieman/vrouw voor de rechtbank slepen omdat die één van die ingevoerde stukken krapuul wat te hardhandig zou aangepakt hebben! Laten we met zijn allen maar de opgedragen komedie spelen en roepen: welkom! welkom! welkom! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee, dan was het rel, met brandende auto's, en de nodige deskundigen die richting samenleving wijzen, er zouden manifestaties zijn, en de buitenlandse pers zou het breed uitsmeren, terecht trouwens. Maar nu??? Blijkbaar doen vrouwen er niet toe! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'k Zal hier eens de eerste pagina van mijn medisch dossier van liefst drie universitaire ziekenhuizen, waarvan één in het buitenland, onthullen:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() En wat als die vreemde mannen er hun kas aanvegen aan uw armlengte afstand en op u springen ? wat dan ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() Ach nee, dat zijn de makste beta's van Europa, vanwege hun trauma dat ze nog steeds overhouden aan het snorreke. Duitsers zouden liever collectief vrijwillig in slavernij gaan dan in de verste verte iets rechts of reactionair doen. Jezelf vernederen om zo progressief mogelijk te doen is Duitse nationale sport.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 6 januari 2016 om 18:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Trouwens, het jaar is net begonnen. Ik verwacht dus nog een hele reeks indrukwekkendere uitspraken en maatregelen. Laatst gewijzigd door zonbron : 7 januari 2016 om 07:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En straks verbiedt men vuurwerk omwille van het misbruik dat men ervan maakte. Dat is dan weeral een culturele toegeving aan terroristen. Dit is een totaal verkeerde aanpak. Dit is inbinden en de agressor gelijk geven.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 7 januari 2016 om 13:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Daar heeft niemand zaken mee.
![]() |
![]() |
#40 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Elke vrouw, vader, man of broer en zelfs elk meisje zal zich nu veel vaker gaan afvragen: is het daar wel veilig? Kan ik/zij nog de deur uit? Moet ik niet met haar meegaan en ook nog de hond en een wapen meenemen? Wat zal het psychologisch effect van dagelijkse of wekelijkse veiligheidsoverwegingen zijn voor wat mohammedanen en koeffar over elkaar denken? Ik denk niet dat de libanisering nu nog terug te draaien valt.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |