![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Jack loopt nog steeds rond met die obus in zijn achterwerk. Hij weet het weer beter. Zijn bijdrage gaat hier alles weer oplossen. Zalig zijn de eenvoudigen.................. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ze hebben reeds tweehonderd jaar de tijd gekregen. Maar er nu mee beginnen is wel in ons voordeel. En als ze toch te stom zijn of niet willen dan snijden ze in hun eigen vingers. Trouwens onze economie verengelst van dag tot dag meer. Een reden temeer waarom ze dan hier niet bruikbaar meer zijn. Ze kunnen dan gaan hangmatten. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 25 februari 2016 om 18:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
Het Engels dat de Vlaamse ministers spreken is lamentabel slecht. Een minister die niet eens weet dat 'hemd' geen Engels woord is, en een Nederlandse zin woord voor woord vertaalt in het Engels: 'So we do it in Flanders' .... En zo is het gesteld in heel Vlaanderen. Zeer droevig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Dat kan dat madamke geen kloten schelen,ze heeft als laatste strohalm tegen de NVA-tsunami gekozen voor het Belgischisme en daarvoor moet elke logica wijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard is het een flink stuk meer politiek gedreven, dan dat ze bekommert is om de echte noden van het onderwijs, laat staan om de echte noden van de leerlingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Niemand heeft beweerd dat wij Engels kennen zoals het hoort. Daarom moeten ze het aanleren in onze scholen en dit als tweede taal. En als de zienswijze U niet aanstaat dan mag je voor mijn part op een ander gaan zagen. Iedereen op dit forum mag zijn zienswijze verdedigen of promoten. Maar die democratische vrijheid zou dus niet mogen van U en U hoeft er dus commentaar op te geven. Commentaar trouwens volledig naast de kwestie. Wat U beweert of illuzies over neerpent is hier nooit gezegd. Dus vent; ga maar elders uw stupiditeiten verkondigen. Het was me al opgevallen dat U dat elders ook voortdurend doet. Kom dat doen met argumenten i.p.v. voortdurend ellende te verkopen. En anders mag je voor mijn part uw broek afdoen en het forum verlaten. We zullen je niet missen. En ik zeker niet. ![]() En je hoeft niet in onze plaats te denken en zeker niet wat wij dachten. Denken is vrij. En dat wij verkeerd denken volgens U is mijn laatste bekommernis. Mijn gedachten gaan voor. Gesnopen? Ik ben altijd te vinden voor een debat maar niet op de manier zoals U het aanpakt. Geef argumenten of.......zwijg. Pogingen om een scheldpartij te openen zijn bij mij niet welkom. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() Rutten heeft gelijk als ze zegt dat je zo vroeg mogelijk moet beginnen met taalonderricht,
dat kan dus al in de kleuterklas met Engelse liedjes, een vreemde taal maakt de kinderen extra slimmer, dat werd onlangs in "de afspraak" nogmaals bevestigd |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
Is het al niet effectief de 2e taal? Al die Engelse en Amerikaanse series op TV. En wat is het resultaat? Bedroevend. Maar dat is niet het ergste. Nee, er zijn hier bollebozen die denken dat het zeer goed is! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Knap argument! ![]() Citaat:
Citaat:
Jullie respect voor het Nederlands is abominabel laag. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||||||||
|
![]() Nee, ik ben hier onmisbaar.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Begint niet te wenen, want daar heb ik een hekel aan! |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=YyMFMPjTPgQ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
De geschiedenis leert ons het heden beter te begrijpen opdat het mensdom geen of minstens minder foute beslissingen zou nemen. Ik veronderstel dat je dan ook geen musea gaat bezoeken en nog erger niet naar andere landen reist? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Sukkelaar : 26 februari 2016 om 06:31. |
|
![]() |
![]() |