![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dan is het er verschrikkelijk druk en staan er enkel jobstudenten achter de kassa. Ik geloof dat Binnenlandse Zaken ook een negatief reisadvies heeft uitgegeven voor Delhaize op zondagochtend. Mocht je toch gaan wordt aangeraden vrienden en familie op de hoogte te brengen van uw voornemens.
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ons bembem gaat er van uit dat andere mensen midden in de nacht moeten werken omdat zij zelf zou kunnen slapen zonder met iemand rekening te moeten houden. Anderen moeten met haar wensen rekening houden, maar zijzelf ... ![]() Bembem, dat is niet netjes!
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bent inderdaad niet van de rapsten als je dat nu pas doorhebt...
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb geen vaste "boodschappendagen". Ik werk 5 dagen/week, en meestal spring ik voor, of net na mijn werk even binnen in de supermarkt.
's Zaterdags alleen wanneer ik echt dringend iets nodig heb, want ik heb dan echt geen zin om een half uur aan te schuiven bij de kassa. 's Zaterdags is hier altijd een superdrukke dag ook. Voor de middag bezoek ik mijn moeder in haar bejaardenflatje, vul ik haar doosje met medicamenten voor de volgende week, leg ik propere lakens op haar bed, neem ik het stof af, ga ik met de stofzuiger door haar flatje, poets ik haar badkamertje, dweil ik de keuken, badkamer, living, slaapkamer en inkomhal. Daarna bekijk ik samen met haar de administratie: wat moet er de komende week betaald worden? Dat doe ik naderhand thuis, via homebank. Ook heb ik 1 week op 2 van vrijdagavond tot zaterdagmiddag de hoede over mijn oudste kleinkind. Dit houdt in: de "normale" verzorging maar ook meehelpen met huiswerk/lessen...kortom: op zaterdag ga ik echt alleen maar in noodgevallen winkelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik winkel nooit alleen , soms met familiehulp of met kenissen !!
's Namiddags ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben meer dan 20j ouder dan jij. Maar: ik kan mij niet permitteren om overdag te slapen hoor. Mijn baas ziet mij al komen.....AUW! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zeggen dat jij "onze" kinderen waarden en normen moet meegeven....halleluja zeg. Je bent naar niveau 0 (nul ) gedaald in mijn achting. Dag Jack! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Mijn man doet de boodschappen op zijn vrije dag.
Ik koop misschien heel af en toe iets waar ik zin in heb of dat hij niet heeft gehaald. In de toekomst zal waarschijnlijk wel ikzelf babyspullen- en voeding enz kopen. Laatst gewijzigd door Guinevere : 27 februari 2016 om 19:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bembem is een succesvolle schrijfster nu.
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mja dat slaapritme ik moet dat trachten om te gooien, lukt wel hoor maar na een tijd herval ik dan weer, zoals nu .... hum, ze hebben zich denk ik van diagnose vergist (lol), want naar m'n gevoel ben ik eerder manisch depressief of zoiets -> dan barst ik van de energie en blijf ik soms meerdere dagen + nachten wakker (om dan vervolgens zo'n 15 �* 18u - soms wel 20u - door te slapen) ... LOL
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |