Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 februari 2016, 15:33   #21
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Die van ons gaat.

Als ik ga is het toch nooit niet goed en het durft soms wel eens helemaal uit de hand lopen.

Een kleine anekdote, ik ging naar de Delhaize, daar gekomen bleek hij gesloten. Ik bel naar die van ons om te vragen waarom die dicht was, 'het is zondag vandaag' zei ze.
Hier is de Delhaize open op zondag, of toch tot 13u.
Maar dan is het er verschrikkelijk druk en staan er enkel jobstudenten achter de kassa.
Ik geloof dat Binnenlandse Zaken ook een negatief reisadvies heeft uitgegeven voor Delhaize op zondagochtend. Mocht je toch gaan wordt aangeraden vrienden en familie op de hoogte te brengen van uw voornemens.
Oud 27 februari 2016, 15:37   #22
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Peche i see

mja .. ideaal zou een een supermarkt zijn die na 00:00 open is vermits ik de laatste tijd weer vooral overdag slaap ...
Het valt me nu pas op wat een egoïstische opmerking dit eigenlijk is (ik ben ook niet van de rapsten hé )
Ons bembem gaat er van uit dat andere mensen midden in de nacht moeten werken omdat zij zelf zou kunnen slapen zonder met iemand rekening te moeten houden. Anderen moeten met haar wensen rekening houden, maar zijzelf ...
Bembem, dat is niet netjes!
Oud 27 februari 2016, 15:41   #23
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Anderen moeten met haar wensen rekening houden, maar zijzelf ...
Je bent inderdaad niet van de rapsten als je dat nu pas doorhebt...
Oud 27 februari 2016, 16:20   #24
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

NieuwNoors's schermafbeelding

Standaard

Ik heb geen vaste "boodschappendagen". Ik werk 5 dagen/week, en meestal spring ik voor, of net na mijn werk even binnen in de supermarkt.
's Zaterdags alleen wanneer ik echt dringend iets nodig heb, want ik heb dan echt geen zin om een half uur aan te schuiven bij de kassa.
's Zaterdags is hier altijd een superdrukke dag ook. Voor de middag bezoek ik mijn moeder in haar bejaardenflatje, vul ik haar doosje met medicamenten voor de volgende week, leg ik propere lakens op haar bed, neem ik het stof af, ga ik met de stofzuiger door haar flatje, poets ik haar badkamertje, dweil ik de keuken, badkamer, living, slaapkamer en inkomhal.
Daarna bekijk ik samen met haar de administratie: wat moet er de komende week betaald worden? Dat doe ik naderhand thuis, via homebank.
Ook heb ik 1 week op 2 van vrijdagavond tot zaterdagmiddag de hoede over mijn oudste kleinkind. Dit houdt in: de "normale" verzorging maar ook meehelpen met huiswerk/lessen...kortom: op zaterdag ga ik echt alleen maar in noodgevallen winkelen.
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2016, 16:30   #25
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Ik winkel nooit alleen , soms met familiehulp of met kenissen !!
's Namiddags

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2016, 16:38   #26
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Ik heb geen vaste "boodschappendagen". Ik werk 5 dagen/week, en meestal spring ik voor, of net na mijn werk even binnen in de supermarkt.
's Zaterdags alleen wanneer ik echt dringend iets nodig heb, want ik heb dan echt geen zin om een half uur aan te schuiven bij de kassa.
's Zaterdags is hier altijd een superdrukke dag ook. Voor de middag bezoek ik mijn moeder in haar bejaardenflatje, vul ik haar doosje met medicamenten voor de volgende week, leg ik propere lakens op haar bed, neem ik het stof af, ga ik met de stofzuiger door haar flatje, poets ik haar badkamertje, dweil ik de keuken, badkamer, living, slaapkamer en inkomhal.
Daarna bekijk ik samen met haar de administratie: wat moet er de komende week betaald worden? Dat doe ik naderhand thuis, via homebank.
Ook heb ik 1 week op 2 van vrijdagavond tot zaterdagmiddag de hoede over mijn oudste kleinkind. Dit houdt in: de "normale" verzorging maar ook meehelpen met huiswerk/lessen...kortom: op zaterdag ga ik echt alleen maar in noodgevallen winkelen.
Dat allemaal op één voormiddag? Hoedje af! Wow!
Oud 27 februari 2016, 16:42   #27
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat allemaal op één voormiddag? Hoedje af! Wow!
Jaja Marie, op 1 voormiddag. Maar ik doe het met plezier hoor voor mijn moeder. Ze is echt een schat.
Oud 27 februari 2016, 16:56   #28
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Peche i see

mja .. ideaal zou een een supermarkt zijn die na 00:00 open is vermits ik de laatste tijd weer vooral overdag slaap ...
Meen je dat echt bembem?
Ik ben meer dan 20j ouder dan jij. Maar: ik kan mij niet permitteren om overdag te slapen hoor. Mijn baas ziet mij al komen.....AUW!
Oud 27 februari 2016, 16:57   #29
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Dat slaat nergens op, het is hier dan ook koetjes & kalfjes.
Ik vroeg het mij gewoon af, is alles.
Oud 27 februari 2016, 17:34   #30
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Je mag toch wel zelf met het karretje rijden zeker?
Ik heb jouw opmerking echt niet kunnen smaken hoor. K&K of niet....besef je wel hoe kwetsend jouw "karretje rijden" kan overkomen naar betreffende forummer toe? Schaam je maar!
En zeggen dat jij "onze" kinderen waarden en normen moet meegeven....halleluja zeg. Je bent naar niveau 0 (nul ) gedaald in mijn achting. Dag Jack!
Oud 27 februari 2016, 19:02   #31
Guinevere
Banneling

Standaard

Mijn man doet de boodschappen op zijn vrije dag.
Ik koop misschien heel af en toe iets waar ik zin in heb of dat hij niet heeft gehaald.
In de toekomst zal waarschijnlijk wel ikzelf babyspullen- en voeding enz kopen.

Laatst gewijzigd door Guinevere : 27 februari 2016 om 19:02.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2016, 02:30   #32
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Meen je dat echt bembem?
Ik ben meer dan 20j ouder dan jij. Maar: ik kan mij niet permitteren om overdag te slapen hoor. Mijn baas ziet mij al komen.....AUW!
Bembem + baas?

Bembem is een succesvolle schrijfster nu.
Oud 28 februari 2016, 04:26   #33
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Bembem + baas?

Bembem is een succesvolle schrijfster nu.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2016, 04:32   #34
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oud 28 februari 2016, 04:40   #35
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

mja dat slaapritme ik moet dat trachten om te gooien, lukt wel hoor maar na een tijd herval ik dan weer, zoals nu .... hum, ze hebben zich denk ik van diagnose vergist (lol), want naar m'n gevoel ben ik eerder manisch depressief of zoiets -> dan barst ik van de energie en blijf ik soms meerdere dagen + nachten wakker (om dan vervolgens zo'n 15 �* 18u - soms wel 20u - door te slapen) ... LOL
Oud 28 februari 2016, 04:43   #36
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het valt me nu pas op wat een egoïstische opmerking dit eigenlijk is (ik ben ook niet van de rapsten hé )
Ons bembem gaat er van uit dat andere mensen midden in de nacht moeten werken omdat zij zelf zou kunnen slapen zonder met iemand rekening te moeten houden. Anderen moeten met haar wensen rekening houden, maar zijzelf ...
Bembem, dat is niet netjes!
hihihi zo creëer ik werkgelegenheid ... lol!
Oud 28 februari 2016, 04:45   #37
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
IN 5 min. binnen & buiten ... ik gooi alles die ik nodig heb in mijn kar aan 100 per uur en... direct weg ik haat dit ook dat supermarktengedoe...
Oud 28 februari 2016, 04:48   #38
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik snap dat niet. Wie niet werkt - gelijk of dat nu komt door gewone werkloosheid, pensioen, invaliditeit, loopbaanonderbreking - zou het verstand moeten hebben om op vrijdagavond en zaterdagmorgen uit de supermarkten te blijven.
Waarom die werkende mensen die zo weinig tijd hebben tijdens de week wat gaan pesten door op de drukste uren voor hun voeten te lopen terwijl er zoveel tijdstippen zijn waarop men in alle rust en kalmte naar de winkel kan?
Ik ga op maandag- of dinsdagvoormiddag. Ik kan dan bijna dansen door de gangen van de Delhaize, nooit aanschuiven voor iets, als ik dat vergelijk met de stresstoestanden van in de tijd dat ik ging werken! Dat is nogal een verschil.
Vanwaar toch dat ouderwetse idee-fixe van zoveel mensen, ook jongeren, dat de boodschappen op zaterdag moeten gebeuren. We leven toch niet meer in de tijd dat op zondag volledige zondagsrust werd gehouden?
Ik begrijp echt niet waarom sommigen het zichzelf zo moeilijk willen maken.
Doe die boodschappen op een weekdag en tijdens schooluren!
hihi is niet dat het per sé op zaterdag moet doch is m'n voorraad dan net telkens (bijna) op ... lol, ik zou dat eens moeten omgooien opdat het midden in de weel valt (en ik op het gemakje boodschappen kan gaan doen, xd)
Oud 28 februari 2016, 04:49   #39
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

oeps sorry week*
Oud 28 februari 2016, 06:28   #40
From_Vlaanderen
Secretaris-Generaal VN

From_Vlaanderen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Hier is de Delhaize open op zondag, of toch tot 13u.
Maar dan is het er verschrikkelijk druk en staan er enkel jobstudenten achter de kassa.
Ik geloof dat Binnenlandse Zaken ook een negatief reisadvies heeft uitgegeven voor Delhaize op zondagochtend. Mocht je toch gaan wordt aangeraden vrienden en familie op de hoogte te brengen van uw voornemens.
Hier ook meestal ga ik daar zo een vers gekoeld vruchtensapke halen voor mijn kater.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be