![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het lijkt me een goed voorstel zo'n belletje te verplichten voor de onwetende katteneigenaars.
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() Niettegenstaande uw signature, snapt u blijkbaar niet waarover het hier gaat.
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had vroeger een whippet en die haalde snelheden tot tegen de 60 km in enkele seconden ongelofelijk hoe die startte. En vogel die neerzat in de tuin had geen enkele kans, soms was die al méér dan een meter opgestegen. Maar die hond ging hem gewoon uit de lucht plukken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sommige vogels zijn geen cadeau. In mijn tuin zitten er soms ganse zwermen kraaien of eksters. Die jagen alle andere soorten vogels weg. Een groente tuin of fruit mag je vergeten. Het zaad halen ze uit de grond of eten de scheutjes op en als het fruit rijp is zijn ze er op één morgen met weg. Met mijn whippet was het geen waar die hield regelmatig kuis. Katten hebben eerder schrik van die grote vogels.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() Welk natuurlijk proces?
Dit heeft natuurlijk niks meer te maken met een natuurlijk proces. Wel met het feit dat er teveel mensen zijn en dat die ook nog eens teveel katten hebben. De meeste eigenaars laten deze katten gewoon loslopen en zijn zich totaal onbewust van welke schade deze 2 miljoen dieren kunnen aanrichten aan onder meer het vogelbestand.
Ignorance is bliss Laatst gewijzigd door Blue Sky : 29 maart 2016 om 09:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eten en gegeten worden natuurlijk.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En zo ja, hoeveel van die 2 000 000 moeten er koelbloedig afgemaakt worden? Citaat:
En ja, wij weten welke moordpartijen onze harige vrienden aanrichten onder de vogeltjes,mollen, muizekes en kleine ratten. We hangen zelfs expres mezebollen omhoog, zodanig onze rakkers buffet aan huis krijgen.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 29 maart 2016 om 15:37. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Door hun aantal zorgen ze eerder een verstoring van de natuur.
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#32 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hond kopen, die jaagt katten weg uit de tuin. Probleem opgelost.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Just kill the dog, pussy
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien een beetje dramatisch maar u kan ook zelf op jacht gaan op wilde katten die uw tuin komen bevuilen. (ik weigerde te schrijven: komen onderschijten
![]() Een handig instrument daarvoor is: p.s. Niet te aux serieux nemen hé ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 3 april 2016 om 07:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In het kader van een tax shift van arbeid naar huisdieren:
Jaarlijks: Forfait (belastbaar feit: hebben van een huisdier) : 100EUR Toegevoegde taksatie (een inschatting van milieuschade en hinder): 5 euro per kilogram Ziezo,opgelost. Bedank me later maar 😈 |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een taks vanaf het tweede (bepaald) huisdier zou niet slecht zijn...
enkele BE-gemeentes zullen het al doen (naar Duits voorbeeld) al vanaf 1 huisdier... Citaat:
Citaat:
Aja kattetaks mag vanaf 2017 in D ingevoerd worden, hondenbezitters voelden zich gediscrimineerd..., bovendien bestaan er echte huiskatten die dus niet meer nuttig zijn...: Citaat:
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 3 april 2016 om 13:43. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb het even voor u aangepast.
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus iedereen die niet onvoorwaardelijk voor iedereen en iedereens huisdier wil zorgen is een egoïst?