![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En we mogen ons niet keren tegen de islam. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik ben wantrouwig. Af te wachten valt of er daadwerkelijk wordt teruggestuurd binnen 5 jaar als de situatie dat zou toelaten. Ik twijfel want dan zijn ze zogezegd geïntegreerd enz.... Maar goed , als er ergens een klein lichtje brandt moeten we misschien wel blijven hopen. |
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik verwacht bijgevolg ook niet dat ze alles kunnen realiseren,. Maar meer dan nu, dat moet inderdaad toch kunnen. Ze leken mij volledig in slaap gevallen. |
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dat al niet een beetje vijgen na Pasen? Komt het geloofwaardig over dat Duitsland (Wir schaffen das) dat zou doen buiten, Neen. Had men al véél langer moeten aanpakken. En zoals ik al eerder wist te schrijven is: Dat de Islam er is, het zij zo. Zij die dat willen beleven, het zij zo. Hoort het op de opdringerige manier, zoals het zich op huidig ogenblik voorstelt, thuis in de EU? NEEN. Moeten 'wij' mensen die blijven bepamperen? Neen. Moeten die hier alles zomaar krijgen en kunnen opstarten (winkels/nachtwinkels) Neen. Moeten 'wij' diegenen die onze leefregels weten te overtreden blijven onderhouden? Neen. Moeten 'wij' maar gevangenissen blijven bouwen (met dank aan die brave belastingbetaler hij/zij)/forensische centra, asielopvangplaatsen? Neen. Moeten 'wij' ze tot vervelens toe blijven binnenhalen? Neen Moeten 'wij' de opmars van 'Het Paard van Troje' met lede ogen blijven aanschouwen? Neen Ellenlange lijst zeg maar ... ![]() p.s. Ik begin, in een andere zin van het woord dan wel, precies op Madame Non te lijken of is dat mijn Friedrisch Nietzsche nihilisme? Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 30 april 2016 om 14:35. |
||
![]() |
![]() |
#28 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=I_To-cV94Bo Islam is de grootste pest dat de wereld ooit heeft gezien.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 30 april 2016 om 14:37. |
|
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 30 april 2016 om 14:44. |
|
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
De hele bende van de politiek correcte pamperaars zouden onmiddellijk op hun achterste poten gaan staan, met uzelf op kop.
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() Jambon had beter zijn bek gehouden, in plaats van dergelijke onzin uit te kramen.
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hmmm, "jodenpijperij" klinkt wel erg Abu Jahjah-achtig.
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De man constateert op dat vlak een ongemakkelijke waarheid. Ongemakkelijk voor sommigen. Scholen waar religie boven de wet staat bestaan en worden door de N-VA beschermd tegen negatieve doorlichtingen van de onderwijsinspectie.
|
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik verwerp iedere vorm van religie, maar wie kost de gemeenschap het meeste geld, en wie veroorzaakt het meeste overlast, joden of islamieten ?
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 30 april 2016 om 17:23. |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In navolging van de sossen gaan ze nu ook in de kiesvijver van de moslims vissen. |
|
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 30 april 2016 om 19:47. |
|
![]() |
![]() |
#40 |