![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vind ik ook. Ik doe zelden een draad open die gestart is door Demper. Ik denk dat sommige mensen wegblijven om van zijn vieze praat gespaard te blijven.
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar laten we het zo stellen, buiten wat over een weer gezeik tussen links en rechts, waarbij rechts vindt dat alles wat niet in hun kraam links is en links vindt dat alles wat niet in hun kraam past rechts is en waarbij je met moderators zit die zelf aan de politieke discussie deelnemen en iedereen bannen die het niet eens is met zijn/hun mening, kan je niet anders verwachten. Verder wil ik even in herinnering brengen dat recent door Maarten Maleise om niet nader genoemde reden een bepaalde draad gesloten werd. Doet ook vragen rijzen omtrent de objectiviteit en vrije meningsuiting op dit forum.
"Never discuss with idiots, they will drag you down to their level and beat you with experience." Laatst gewijzigd door non-conformist : 21 juli 2016 om 10:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Toen ik hier net lid werd bruiste dit forum van leven. Maar er was tegelijk een grotere verdeeldheid dan vandaag.
We bespraken de evolutietheorie en daarin werd wel eens de draak met elkaar gestoken. Maar al bij al wij vonden elkaar en vonden een zekere vrede voor elkaars verschillen. Er schiet nu een kleine elite over die het finaal wel goed met elkaar meent. Er zijn verschillen, maar het valt steeds meer in perspectief en er wordt hoe langer hoe meer consensus bereikt. Mensen die ooit in conflict met elkaar waren spreken af en delen een pint. Deze verschillen zijn een projectie van onze maatschappij. Een forumlid als ik vind dat fascinerend te volgen. Hoe verschillen botsen en een nieuw daglicht op materie schijnen. Verschillen die ons toch enigszins bij elkaar brengen om nieuwe perspectieven te synthethiseren. Een forum is daar een goed kanaal voor. Laatst gewijzigd door Peche : 21 juli 2016 om 11:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op de 13 jaar dat ik hier lid ben heb ik vooral gemerkt dat centrum en Links bijna helemaal van het forum verdwenen zijn. Sinds het verdwijnen van het echte beerput forum, politicsinfo, zijn de wezen hier aangespoeld, inclusief gedachtengoed. Wat het hier een forum maakt met nog enkel quasi rechtse tot extreem rechtse deelnemers. Niet moeilijk dat er meer eensgezindheid en minder tegenstellingen zijn. Lol Het gevaar van een rechtse praatbarak is dat de deelnemers enigszins denken dat dit representatief is voor de maatschappij.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Demper heeft het er vooral over dat zijn schunnigheden niet meer grappig gevonden worden door sommigen. Zo voelt zijn isolement op zijn zolderkamertje nog nijpender aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=ktvTqknDobU |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie zijn die mods die mee in discussie gaan?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 21 juli 2016 om 12:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij verwijst waarschijnlijk naar mijn BREAKING-draad over de aanslag in Nice, die gesloten is. Ik weet ook niet waarom.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() Je niet van de domme houden aub.
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zo te zien ben ik niet de enige die tot die conclusie gekomen is.
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik verschiet eerlijk gezegd, jullie zijn allemaal hardcore racisten, zo zei iemand op dat andere forum.
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het is meer zoiets als een discussie voeren met iemand die te laf is om in de andere zijn ogen te kijken. En van die 'bagger' ... je kan tenminste controleren of er iets van waar is. Dat leuteren over koetjes en kalfjes zonder wat tastbaars is toch gewoon praat voor de vaak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
PS Bembem niets persoonlijk hoor, met bembemmerige bedoel ik enkel maar uw stijl van posten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De ander in de ogen kijken? We praten hier wel over discussies op het net he. Op FB heb je even grote zoniet nog grotere praatjesmakers/keyboardwarriors als hier en enig ander forum. En denk maar niet dat omdat ze het onder eigen naam durven posten dat ze het daarom in jou of anderen hun gezicht durven zeggen, heeft er gewoon niks mee te maken. Ze hebben dat ook al eens gedaan: mensen die heel forse, racistische of vrouwonvriendelijke uitspraken deden op fb geconfronteerd met een cameraploeg erbij, het was snel heel wat minder als ze al iets durfden zeggen...
|
![]() |
![]() |