![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Begrijp me niet verkeerd, ik ben absoluut geen fan van Poetin. Maar in de strijd tegen de islam heb je je bondgenoten niet te kiezen. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 8 augustus 2016 om 14:39. |
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vermits Turkije geen EU-lid is, nam ik aan dat het ging over het continent Europa. Het dichtstbevolkte gedeelte van Rusland behoort hier ook toe. Maar ik geef toe dat ik niet weet hoe de islamitische bevolking van Rusland verspreid is, vandaar dat ik erbij vermeldde dat ik niet weet hoeveel % van de 27 miljoen moslims in Europa woont. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 8 augustus 2016 om 14:42. |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
|
Citaat:
Europa heeft haar bondgenoten in het Westen en in de NAVO. Voor handel en economie hebben we in heel de wereld handelspartners. |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De grens met Griekenland (en alle andere EU lidstaten aan de Middellandse zee gaat (voor asielzoekers) altijd gemakkelijker te overschrijden zijn. Dus dat is een nadeel van breken met Turkije. Als we dat doen sturen ze alle vluchtelingen die nu nog in hun kampen zitten naar hier Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 8 augustus 2016 om 14:45. |
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar het is schandelijk dat we economische sancties tegen Rusland handhaven en tegelijkertijd investeringen van SA toelaten. Elke handel met SA zou moeten stoppen. |
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#28 | |
|
|
Citaat:
Bovendien als ik over Europa spreek dan gaat het mij om de politieke eenheid en niet om een geografische aanduiding. Als we het over Amerika hebben, bedoelen we ook niet Suriname of Colombia. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De VS heeft enkel zijn eigen belang voor het oog. Zolang ze in Turkije lid van de Nato zijn trekken ze zich geen bal aan van wat er daar gebeurt ivm mensenrechten of islamisering. Dat is ver van hun bed.
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Tsjetsjenië ligt bijvoorbeeld geografisch in Europa. |
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
|
Citaat:
De sancties tegen Rusland dienen zo snel mogelijk te stoppen. De VS meet met verschillende maten en is daarom zeer ongeloofwaardig. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Mogelijk, maar binnen de NAVO zijn zij wel de baas. En laat ons eerlijk zijn, zonder hen was de oorlog in de Balkan misschien nog bezig.
|
|
|
#34 | |
|
|
Citaat:
Net als het EU songfestival geen enkel politiek status heeft. |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
Met hen is de oorlog in het MO nog steeds bezig.
Laatst gewijzigd door cato : 8 augustus 2016 om 14:53. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
dat komt er nooit, ge krijgt nooit zoveel landen met verschillende volkeren op één lijn. En dan is er nog de taal. Engels ?? Ok, voor officieren zal dat wel lukken, maar de gewone soldaten, moeten dat dan allemaal universitairen zijn ???
|
|
|
#39 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Alleen als het Britse leger niet meedoet is blijft er verder niet veel over (daarom dat ik zeg dat het veel gaat kosten). |
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als ik hem van antwoord wil dienen, is het toch logisch dat ik hetzelfde begrip gebruik? |
|
|
|
|