![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door ingenious : 6 november 2004 om 13:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
allez, ik heb geen tijd om verder ambras te maken, jammer genoeg. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vanwaar dat misprijzen? Deze strikt logische machines laten zich niet vermurwen door tranen, verhulde boodschappen, body-language, suggestieve commando's, het mangelen met sex...... Een paar tafereeltjes: "Ik ben er gisteravond niet aangeweest!!!" "Zeker?" "Ja!" "Kijk eens:Logfile last changed: 22:17" "????" "Ik vind dat bestand niet!" "met F3" "Ik weet niet meer hoe ik het genoemd heb!" "Mijn schijf staat boordevol rotzooi" "Kuis uw schijf dan even fanatiek als uw parket"
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Van het merk Acer. Ken weinig van dat soort dingen, dus heb ik m'n neefje verantwoordelijk gesteld voor de aankoop. 965 € is volgens hem absoluut niet duur, voor wat ik er in de plaats heb gekregen. Heb nog wel een Rooter(of hoe heet dat ding?) van 70 € moeten kopen om laptop en pc compatibel te maken.
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() PC <> van een auto. Het is niet omdat je pc tegensputtert dat er iets mis is met de hardware (zelden zelfs iets met de hardware), maar alles met de software. Gewoon even opnieuw beginnen en hoppakee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lastiger wordt het natuurlijk als je met dezelfde hardware steeds recentere software moet blijven draaien.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Grrrrrrrrrrrrr
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#35 |
Minister
|
![]() Ik sta wantrouwig tegenover Dell sinds ik op hogeschool ontdekte dat internet op de gloednieuwe Dell tien keer trager was dan op het stokoud naamloos beestje dat er naast stond.
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
deze is gewoon beter, sneller en mooier. en ik kan nu eindelijk dvd'kes zien. ik ben echt blij dat ik die oude heb weg gesmeten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
(en gezien wij via de univ de laptops van dell 3 jaar geleden spotgoedkoop konden krijgen...)
![]() |
![]() |
#40 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |