![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U begrijpt blijkbaar niet dat de winkels extra procentjes moeten incalculeren om de diefstallen en de extra winkelbeveiligingen te betalen. Als hier dan iemand komt vertellen dat hij zij:
Dan kan zo'n persoon inderdaad niet op mijn medelijden rekenen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Ik vind sociale zekerheid op zich een goede zaak maar als het gaat om oneigenlijk gebruik van invaliditeitsuitkeringen dan ondergraaft dit de legitimiteit van de SZ. En dat vind ik dan minder hihihihi.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omdat niet iedereen even vrijwillig de buidel vult van luie aandachtshoeren?
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is stelen van degenen die er iedere dag hard voor moeten werken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ergerlijk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Natuurlijk zijn populistische etiketjes rap geplakt op iemand aan de onderkant, maar toevallig met een onblusbare provocatielust. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is een construct. Ze doet het erom.
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met stelen heeft bembem geen enkel probleem.
Noch rechtstreeks noch onrechtstreeks.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 6 februari 2017 om 12:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In beide gevallen nogal zielig als je het mij vraagt. Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 6 februari 2017 om 12:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zielig is het zeker als je drie jaar(?) in schuldbegeleiding zit ten gevolge van een domicilieflater. En geen werk kan houden ten gevolge van een bepaalde (en in haar geval gediagnosticeerde ) mentale configuratie. Maar intelligent en creatief is ze wel. Het systeem heeft mij -werkend- financieel gekraakt. Ik heb daarop het systeem niet bedot, ik heb volkomen legaal mijn gram gehaald. Haar traject is ook volkomen legaal. Je kan dat allemaal als zielig bestempelen, maar soms hebben sommigen geen andere ressources meer. Laatst gewijzigd door eno2 : 6 februari 2017 om 12:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maak de kat wijs dat schuldbemiddeling het gevolg zou kunnen zijn een domicilieflater. Domiciliefraude zal je bedoelen. Een flater die ze aan haar eigen poging dankt om het OCMW op te lichten. Steek je uitspraak: niemand hier is zo eerlijk over zichzelf" maar rap waar de zon nooit schijnt. Een gewiekste oplichtster is alles behalve eerlijk, en zeker niet over zichzelf. Jij weet evengoed als ik haar dada liegen, bedriegen, uitdagen en de boel belazeren is. Soort zoekt soort. Zolang het je eigen soort is dat de boel belazert heb jij daar geen problemen mee.
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Anna List : 6 februari 2017 om 12:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alsof hij niet gemerkt heeft dat bembem deze draad startte met het overduidelijke doel om te provoceren. Er werd op te verwachten wijze gereageerd op HAAR provocatie. Mission accomplished.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 6 februari 2017 om 12:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |