![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nooit gedacht dat moslima's hun HOOFDEN tussen hun boezem hadden hangen! Citaat:
Ja dus.....
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn cape sla ik ook om. en nee mijn hoofd zit dan evenmin tussen mijn boezem. Het zou natuurlijk ook wel gekund hebben dat ze ginder in die zandbak in die tijd gewoon met hun melkfabriek open en bloot en beschikbaar liepen....
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister
|
![]() Toch schoon hé, hoe iedereen zich hier verdiept in het grote sprookjesboek...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Burger
|
![]() Het toont maar weer eens hoeveel van die geschriften eigenlijk speculatieve interpretatie is.
In de DENg! van deze maand staat een artikel waarin uitgelegd wordt waar je in de koran de goedkeuring van anale seks kan lezen. Tjah...
![]() |
#27 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.usc.edu/dept/MSA/fundamen...unnah/bukhari/ Volume 6, Book 60, Number 51:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 13 november 2004 om 18:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ________________________ Zalig de vruchtbaren, want zij zullen het land erven. -- De Openbaringen van Flippend Rund, 1761 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Staatssecretaris
|
![]() Het meest aanstootgevende vers is natuurlijk:
"O profeet!Zeg tot jouw echtgenotes,jouw dochters en de vrouwen van de gelovigen iets van haar overkleding over zich heen naar beneden laten hangen.Dat bevordert het best dat men haar herkent en niet lastig valt.En God is vergevend en barmhartig." Het gaat er hier om dat men de vodden die men in die woestijnlanden gewoonlijk draagt, tegen zand en zon en zo, "over zich laat hangen". Over "zich" of zijn "persoon" kan enkel betekenen zorgen dat de kleding zo gedragen wordt dat men zichtbaar tot de moslims behoort. Dat kan dan nog enkel betekend hebben dat de moslimvrouwen werd aangeraden iets van hun kledij over hun hoofd te laten hangen, zodat je het effect kreeg dat we nu ook spijtig genoeg kennen in onze straten, namelijk dat je al van op een paar honderd meter een moslimvrouw ziet aankomen. "Zodat men haar herkent en niet lastig valt.' komt er dan achter. Het is dus een vers waarin de moslims wordt aangeraden zich af te zonderen van de rest van hun omgeving. Het vers dat aanspoort om de niet-moslim omgeving te intimideren. Immers de zinswending "en niet lastig valt" houdt in dat als een niet-moslim een moslimvrouw zou benaderen, dit als iets zeer ongewenst wordt gezien door de moslims, waarbij ze niet zullen aarzelen de niet-moslim op andere gedachten te brengen. Het is dan ook de houding, de mentaliteit die achter dit vers zit, die maakt dat ik telkens ik een hoofddoek zie dit als een kaakslag aanvoel en ik razend wordt. De moslims stralen deze houding, deze mentaliteit bovendien door hun gelaatsuitdrukking en hun gehele lichaamstaal uit. Ik walg van die mentaliteit. Zelfs voor ik 1 letter van de Koran had gelezen was me de bedoeling van die hoofddoeken wel duidelijk. Toen ik dan eindelijk een Koran onder ogen kreeg, stond daar dan ook inderdaad het bovenstaand duivelsvers dat aanzet tot apartheid en discriminatie in. Het lezen van de Koran bevestigde enkel wat ik intuitief aanvoelde. De Islam heeft een verachtelijke moraal. Een houding, cultuur, ideologie waarbij men zich duidelijk afschermt van de omgeving kan enkel maar vijandigheid oproepen. De moslims worden dus overal terecht voor hun perverse verachtelijke moraal gehaat en vervolgd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga volledig met je akkoord.
Alleen bij: Citaat:
ga ik ervan uit dat het vooral de moslims zelf zijn die hun 'eigen soort' moeten herkennen zodanig dat ze dié niet lastig vallen, terwijl ze de andere vrouwen gerust mogen lastigvallen. Vooral praktisch in tijden van oorlogvoering: een legeruniform dient ook om te worden 'herkend' zodanig dat men eigen volk niet lastig valt. Het waren niet de joden die zichzelf hebben opgelegd om een gele ster te dragen "zodat men ze herkende en niet lastig viel".... Indien het lastig vallen van de tegenpartij komt, dan probeert men net zoveel mogelijk ONherkenbaar te zijn. Ik vergelijk die hoofddoeken dus eerder met de eerste zwarte of bruine uniformen van de NSDAP of hoe heetten die mannen (piano zal dat wel weten). Zij moesten ook onderling herkenbaar zijn, zodat ze mekaar niet lastigvielen. Ik vraag me af hoe Lincoln en consoorten zouden reageren indien het Vlaams Blok in hun statuten had gezet: "O kiezer!Zeg tot jouw echtgenotes, jouw dochters en de vrouwen van de andere partijleden dat ze een Vlaamse Leeuw embleem op hun overkleding moeten naaien. Dat bevordert het best dat men haar herkent en niet lastig valt. En Filip is vergevend en barmhartig"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Het boek bevat aansporingen tot geweld op andersdenkenden, ook worden een heleboel bizarre leefregels, ontsproten aan de Islam, in de praktijk gebracht. Leefregels die onderandere de saamhorigheid onder Moslims, de trouw aan de Islam, en ook het onderscheid tussen Moslims en Kaffers benadrukken. De bijhorende shariawetgeving wordt in een aantal landen officieel gebruikt, de scheiding tussen "religie" en staat is onbestaande in dar al salaam. Toch erg dat mensen onderdrukt worden en zelfs de dood vinden door toedoen van een sprookjesboek.
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Voor wat betreft het klassieke interpretatie argument: Die dingen zijn eeuwen geleden geschreven en zijn ontsproten aan simpele geesten. De gemiddelde huisvrouw vandaag is intelligenter dan de schriftgeleerden van toen. Dus ja, je mag die teksten letterlijk nemen en moet daar niet te ver iets achter zoeken, dan een zeer simplistische logica. Het interpretatie argument werd voor het eerst gebruikt door de Katholieke kerk toen ze tijdens de renaissance geconfronteerd werd met theoriën over de aarde die rond is, de evolutietheorie van Darwin, de aarde die rond de zon draait en niet omgekeerd. Toen heeft "de Kerk" zich in allerlei bochten moeten wringen om toch maar uitgelegd te krijgen dat je de bijbelse teksten niet al te letterlijk moest nemen maar "interpreteren". Zowel in de bijbel als in de koran staat letterlijk dat de aarde plat is, dus het "interpreteren" is niet meer dan een overlevingsstrategie om deze achterhaalde teksten aanvaardbaar te maken. Ik hoor u graag vertellen dat het Nazisme gevaarlijk is, maar religieus geïnspireerde ideologiën zijn mnstens even gevaarlijk. Ik wil hen alvast niet helpen door het "interpretatie spelletje" mee te spelen.
![]() |
![]() |
#35 |
Vreemdeling
|
![]() Het is tg normaal Dat een moslim vrouw een hoofdoek draagt ?
In de quraan staat dat een vrouw zich moet bedekken en geen mannen mag afleiden daarom moeten we ons aanpassen aan onze kledij. Iemand zonder hoofddoek is ng steeds verleidelijker dan iemand met hoofdoek.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Och ja die is al bestelt ![]()
![]() |
![]() |
#38 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Nu begrijp ik mohammed!! hij wist niet dat er een kind onder die vodden zat.
En concumeerde dan maar een kind van 9 aicha genaamd
![]() |
#39 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 26 oktober 2008 om 14:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die hoofddoek is niets anders dan "ambetant" doen en kijken hoever ze ermee geraken. Negeren en buitenhouden die zever! |
|
![]() |
![]() |