![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het identiteitsbesef van de Turken daarentegen is het resultaat van het door het Turkse regime zorgvuldig gekoesterd ultra-nationalistisch streven naar versterking van macht en invloed in het Midden-Oosten zowel als in Europa. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo'n kerel als Thuleander gaat echter het vonnis niet lezen. Die gaat liever af op het getetter rond die rechtszaak.
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Juist dat afzonderlijk identiteitsbesef werd hier negatief beschouwd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Partijlid
|
![]() En de zes generaties Italianen mogen Italiaan blijven. Als Italië wint dan mogen ze de straten plat leggen. Idem voor de Spanjaarden. Maar als het de Turken zijn oooweee. Dan zijn we niet geïntegreerd en zijn we teveel Turk. Maar Italianen Spanjaarden durven jullie niets te zeggen. En wat met de walen die zich niet willen aanpassen in vlaanderen. Als Frankrijk tegen Nederland moest spelen, voor welke land moeten de walen dan zijn. Gaan jullie de walen ook aanvallen als ze voor Frankrijk kozen i.p.v. Nederland. En wat met de polen van de vijfde generatie in vlaanderen , hun kinderen praten ook vloeiend Pools ook al heten ze Arthur of Sam. Dat mag dan wel. Als iemand een verkeers overtreding begaat pak je die toch aan. Ik sta al te wachten met mijn smartphone om verkeers overtreders te pakken mocht belgie winnen. Moeten we dan zo verder???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 |
Partijlid
|
![]() Ik nochtans wel,Zelfs heel veel. Zelfs heb je geen Italiaans trouwstoet gezien je hebt ze zeker en vast gezien als ze een voetbal wedstrijd winnen. Is toch erg he die zijn langer hier als de turken maar blijven hun cultuur behouden. Net zoals de Grieken die hier Griekse restaurants hebben i.p.v. een echte Vlaamse frituur kot. Die Grieken moeten zich schamen na zoveel jaren nog altijd niet aangepast. Ze hebben zelfs andere kerken. Ik kan het niet geloven alsof ze hun Griekse gewoonten in vlaanderen willen opdringen!!!!
Laatst gewijzigd door Red beret : 1 juni 2018 om 13:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Partijlid
|
![]() Trouwens als de koningshuis een trouw heeft krijgen die toch ook politiebegeleiding waarom niet voor de belasting betalende burger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
een restaurant bewijst zijn nut, zo'n trouwstoet zorgt alleen maar voor overlast
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De klachten in deze draad gaan over Turkse trouwstoeten. Ik heb hier nog geen klachten gelezen over Turkse restaurants.
![]() |
![]() |
#31 |
Partijlid
|
![]() Door onder andere de centen die de Vlamingen daar opmaken terug in Griekenland te investeren door daar een vakantiehuis te kopen i.p.v. in Knokke of Nieuwpoort. Door bewust of onbewust de Vlaamse bevolking die daar gaan eten hun Vlaamse keuken te laten vergeten. En hierdoor de Vlamingen met de tijd hun eet cultuur ziet vergrieksen en op termijn voor veel Vlamingen hun Vlaamse keuken slechts een herinnering wordt!!!!
Laatst gewijzigd door Red beret : 1 juni 2018 om 13:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() Tja, de koning krijgt ook een dotatie. Ik betaal belastingen en zou dat ook wel willen, maar of mijn wens erg realistisch is durf ik betwijfelen.
![]() |
#33 |
Partijlid
|
![]() Als jullie nooit een Italiaanse , Spaanse , Griekse trouwfeest met veel kabaal om straat hebben gezien scheelt er toch iets met jullie. Trouwens ik vind die trouwfeesten ook tof. Maar in heb er al heel veel gezien. Bijvoorbeeld schapen slachten tijdens Pasen. Mijn Italiaanse buurman deed dat altijd!!!
Laatst gewijzigd door Red beret : 1 juni 2018 om 13:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Partijlid
|
![]() Awel dan moeten we maar op straat en eisen dat we politie begeleiding krijgen zoals de koning bij trouwstoeten.want wij betalen belastingen. Elke levende mens in belgie gelijk voor de wet he!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als die Turken zoals een bende uitgelaten zotten claxonnerend willen rondrijden moeten ze dat maar in Turkije gaan doen, hier is dat verboden. Laatst gewijzigd door Garry : 1 juni 2018 om 15:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik begrijp niet waarom Turken hier in dat volgens hun, kloteland, willen blijven wonen. In Turkije is het toch veel beter en ze hebben een betere leider. Wanneer start er een aktie om geld in te zamelen voor hun terugkeer naar hun roots?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |