![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Judas Priest DVD Live in London - Hell Is Home (Lead zanger deze keer Tim 'The Ripper' Owens niet Rob Halford)
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 6 oktober 2018 om 16:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Van de hel naar de hemel (nou ja). Als dit geen verademing is weet ik het ook niet meer. Laatst gewijzigd door robert t : 6 oktober 2018 om 16:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor Antwerpen misschien toepasselijker, ook van Otis Redding.
'Redding' sounds funny like somebody is screeming for help? Otis Redding - (Sittin' On) The Dock Of The Bay Ook een prima versie van het laatste van de Gitaar Giganten nog. STEVE CROPPER. ROBERT CRAY. DAVE EDMONDS / DOCK OF THE BAY ![]() Dit even terzijde zijnde.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 6 oktober 2018 om 16:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
nauwkeurigheid, die een magazijnier behoeft. Om over het rekkenvullen verder niet uit te weiden.
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() Nog een goede gelezen: slechts 1 op 3 Antwerpenaren vindt dat BDW beter werk levert dan zijn voorganger Janssens. slechts 1 op 3 Antwerpenaren vindt stadsbesteer van De Wever beter |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat het toch over Antwerpen gaat ...
![]() Pinokkiotest: “Op 30 jaar zijn er in Antwerpen 90.000 mensen bijgekomen die alleen maar moeten krijgen” ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 6 oktober 2018 om 19:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De conclusie luidde volgens het artikel dat het onwaar was maar ik durf daar aan twijfelen.
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Burger
|
![]() “Als iemand zegt dat hij zelfs met 5 procent van de stemmen burgemeester kan worden, dan heeft die zich versproken. Dan weet iedereen: die kijkt niet naar N-VA, die kijkt naar een monstercoalitie met Open Vld, Groen, sp.a en misschien PVDA. Alleen in die context kan je het burgemeesterschap claimen met 5 procent.”
zou BDW #1 gelezen hebben? |
![]() |
![]() |