Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 februari 2023, 09:43   #21
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

De "hoofdpunten" in deze draad.

Seksistische uitspraken, hangt er van af hoe ze gebracht worden. Als een uitspraak die niet persoonlijk gericht is, maar in dezelfde stijl als "van de aars gesnuffelde bontkraaghyena" veralgemenend, of in de vorm van een ruige grap, comedy, of als schijnwerper om een echt probleem aan te kaarten. Daar zou ik niet teveel over wakker liggen.

Het wordt een ander verhaal als die uitspraak wel persoonsgericht en/of duidelijk bedoeld is om te kwetsen, uit te lokken of soortgelijk resultaat te leveren.

Als een "seksist(e)" dit structureel doet, dan is een corrigerende actie wel nodig.

Maar dan nog, de langetenenwokehalalkoshervegaLGBTQabcd+++³ cultuur begint echt wel de spuigaten uit te lopen.
Je mag al geen blik meer over iemand laten gaan of je wordt al beschuldigd van mentale verkrachting...

Verkrachten. Het afdwingen van seksuele handelingen, (en neen, da's niet alleen penetratie), is gewoon een misdaad die niet aanvaardbaar is.
Het is 1 van de taboes in dezelfde stijl als kannibalisme en incest. (ook omdat dit sterk bij elkaar aanleunt). Verkrachting is ook een methode om macht uit te oefenen.
Is het uit machteloosheid van de pleger, of uit machtsgeilheid van een leider, welk excuus dan ook. In alle gevallen is het gewoon vernietigend voor een samenleving als het institutioneel/cultureel aanvaard is.

Persoonlijke opinie. Verkrachters....
First strike, tijdelijke 2 bakstenen in implantaatvorm.
Second strike, directe applicatie van 2 bakstenen, liefst door een persoon die ermee kan werken en uitgekozen door het slachtoffer, gevolgd door een zeer lange tijd in de steenkoolmijnen(of soortgelijk) .
Third strike, korte wandeling door een lange mixer.

Laatst gewijzigd door maddox : 24 februari 2023 om 09:44.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2023, 10:17   #22
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RASPOUTINE Bekijk bericht
Dit is het probleem:

Werkvloer: zich laten verkrachten om zijn werk niet te verliezen.

Kinderen die niet spreken om hun werk te houden en hun ouders niet te ontgoochelen.

Hoeveel van onze kinderen worden vandaag (elke) dag verkracht ?

https://forum.politics.be/showthread.php?t=179676

Men heeft de cijfers maar men publiceert ze niet graag?

Benoemen!

Wie zijn die ‘afgrijselijke’ dieren van mensen die in alle lafheid een vrouw en zeker een kind bij ons verkrachten?

Zijn het alleen maar zieke mensen of zijn het mannen (als men ze zo kan noemen) die last hebben van hun hormonen en er geen oplossing voor vinden.

Zijn vrouwen voor sommigen niet beschikbaar of zit het dieper?

Waarom komen er geen studies over deze plaag?

Wie zij, zij?

En waarom kunnen die dagelijkse verkrachtingen onbestraft elke dag in ons land met onze kinderen doorgaan.

Hoeveel van onze kinderen worden vandaag (elke) dag verkracht ?

https://forum.politics.be/showthread.php?t=179676

Ze willen hun benen niet meer opendoen’: seksisme of vrije meningsuiting?

https://forum.politics.be/showthread.php?t=251385
Ik wil niets relativeren of minimaliseren. Ik heb toch graag dat beweringen worden gestaafd met materiaal, bijvoorbeeld cijfermateriaal.
Plus. Verkrachting is een misdrijf. Zonder klacht is er geen vervolging. Het aantal vervolgingen kan objectief worden vastgesteld. De rest niet.
Iets zegt mij dat dit onderwerp voorlopig onderhevig is aan fact checking. Sorry hoor.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2023, 10:22   #23
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Ik volg Maddox zijn persoonlijke opinie. Ze zijn vandaag veeeeel te soft met verkrachters.
Oud 24 februari 2023, 10:46   #24
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Ik volg Maddox zijn persoonlijke opinie. Ze zijn vandaag veeeeel te soft met verkrachters.
Inderdaad, t zal uw dochter of vrouw maar zijn he.

en Maddox, first strike, gewoon 2 kasseistenen, bonk tegen de tiekeneikes dan is er minder kans op een tweede strike.

kinderverkrachters die gooit ge trouwens direct in de mixer, daar moet ge zelf niet over nadenken.

Laatst gewijzigd door Herr Flick : 24 februari 2023 om 10:47.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2023, 16:25   #25
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

NieuwNoors's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Inderdaad, t zal uw dochter of vrouw maar zijn he.

en Maddox, first strike, gewoon 2 kasseistenen, bonk tegen de tiekeneikes dan is er minder kans op een tweede strike.

kinderverkrachters die gooit ge trouwens direct in de mixer, daar moet ge zelf niet over nadenken.
Helemaal mee eens.
Verkrachters zou men idd met 2 kassei/bakstenen moeten verminken. Zodanig dat ze geen 2de kans krijgen om nog eens een onschuldig meiske/ kindje te verkrachten.
Ik walg van zulke smeerlappen!
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2023, 16:40   #26
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Helemaal mee eens.
Verkrachters zou men idd met 2 kassei/bakstenen moeten verminken. Zodanig dat ze geen 2de kans krijgen om nog eens een onschuldig meiske/ kindje te verkrachten.
Ik walg van zulke smeerlappen!
Wie walgt daar niet van…..kinderverkrachters geen tweede kans, afmaken als een dolle hond.
En de andere verkrachters castreren, meteen van de eerste keer.

Laatst gewijzigd door Skobelev : 24 februari 2023 om 16:42.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2023, 23:06   #27
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wie walgt daar niet van…..kinderverkrachters geen tweede kans, afmaken als een dolle hond.
Hangt er van af nietwaar.
Definieer eerst dan eens kind. Wettelijk minderjarig*? Geen secundaire geslachtskenmerken? Geestelijk niet volwassen?

Kort door de bocht.
Als we op het eerste criterium gaan kiezen was mijn eerste seksuele partner een kinderverkrachtster. De enige klacht ik daarover heb is dat ze me geen condoom heeft laten gebruiken. Ik voelde me niet verkracht, noch gebruikt. Wel goed onderwezen.
2de kenmerk... Ik ken meisjes met meer duidelijke secundaire geslachtskenmerken dan 30 jarige veganistische moeders...
3de kenmerk. Moeilijk te bepalen, en zeer beïnvloedbaar door externe factoren. Bijvoorbeeld, een persoon die 1 glas wijn teveel binnen heeft?

Citaat:
En de andere verkrachters castreren, meteen van de eerste keer.
En dan heb je de pech als man dat een dametje na een nachtje plezier een excuus nodig heeft....(andersom komt VEEL minder voor, maar is niet onbekend)

* Aïsha?

Laatst gewijzigd door maddox : 24 februari 2023 om 23:07.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2023, 01:00   #28
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Hangt er van af nietwaar.
Definieer eerst dan eens kind. Wettelijk minderjarig*? Geen secundaire geslachtskenmerken? Geestelijk niet volwassen?

Kort door de bocht.
Als we op het eerste criterium gaan kiezen was mijn eerste seksuele partner een kinderverkrachtster. De enige klacht ik daarover heb is dat ze me geen condoom heeft laten gebruiken. Ik voelde me niet verkracht, noch gebruikt. Wel goed onderwezen.
2de kenmerk... Ik ken meisjes met meer duidelijke secundaire geslachtskenmerken dan 30 jarige veganistische moeders...
3de kenmerk. Moeilijk te bepalen, en zeer beïnvloedbaar door externe factoren. Bijvoorbeeld, een persoon die 1 glas wijn teveel binnen heeft?

En dan heb je de pech als man dat een dametje na een nachtje plezier een excuus nodig heeft....(andersom komt VEEL minder voor, maar is niet onbekend)

* Aïsha?
Laat ons beginnen met de zaken die ontegensprekelijk verkrachting zijn, de overigen krijgen het voordeel van de twijfel.
Ik kan me hier direct een paar zaken herinneren waar het verkrachting/moord was. Die daders mogen meteen gerecycleerd worden.
Oud 25 februari 2023, 01:10   #29
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Laat ons beginnen met de zaken die ontegensprekelijk verkrachting zijn, ik kan me hier direct een paar zaken herinneren waar het verkrachting/moord was. Die daders mogen meteen gerecycleerd worden.
Daar zijn we het over eens.

Citaat:
de overigen krijgen het voordeel van de twijfel.
Vandaar mijn voorstel.
De kans dat een "pechvogel" 2 keer voor verkrachting mag opdraven na een redelijk irritante strafperiode, is klein, tenzij het een "echte" is.

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be