![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Die interesseert dat geen knijt. Eten en slapen, dat wel.
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat zwerfkatten betreft lees ik deze morgen toevallig het volgende:
"Wie zonder toelating zwerfkatten eten geeft riskeert boete in Tienen" "In Tienen mag je voortaan niet zomaar katten op straat voederen, dat mag enkel met een voederpas. Heb je die niet en doe je het toch, dan riskeer je een boete. Bedoeling is om de wildgroei van zwerfkatten en voederplekken tegen te gaan." Bron: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/10...t-boete-in-ti/ Verder in het artikel iets gelijkaardigs over wilde duiven. Er zijn gewoonweg te veel zwerfkatten (en duiven). |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(Shoplifting, sociale fraude,...) Laatst gewijzigd door Eyjafjallajökull : 3 oktober 2020 om 13:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is een etherische olie zoals lavendelolie, tea tree olie, rozenolie enzovoort.
Iedere natuurwinkel heeft dat, ook de meeste apotheken en drogisterijen. Vroeger waren ze ook in het Kruidvat te koop, weet niet of dat nu nog zo is. Ik heb ze daar echter nooit gekocht want die stonden daar op rekjes met lampen boven. Een olie mag niet te licht en te warm staan.
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 3 oktober 2020 om 14:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij ons op de hoek is nog zo'n oude pepermuntolie-winkeltje.
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is maar een voorbeeld als het over zwerfkatten gaat. Het meest recente.
Lees ook eens de verwante artikels op de pagina. Er zijn te veel zwerfkatten. Hier in Mechelen doen ze iets aan de populatie duiven. Aan zee beginnen ze zich aan de meeuwen te ergeren. Ongewenste dieren voederen levert tegenwoordig geld op, via GAS-boetes. Laatst gewijzigd door Rudy : 3 oktober 2020 om 16:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Verdwenen en gestolen katten.
Een tijdje geleden was het grote mode tussen veertien en twintigjarigen om hun vijftien minuten internetroem te behalen via andermans kat. Je zag dan regelmatig in de dorpsgroepen "Ge zet van ..... als ge" foto's van weldoorvoede tamme katten opdoeken die de jonge aandachtshoertjes in hun tuin "gevonden" hadden. Meisjes, ook huiskatten zwerven rond hoor en tamme weldoorvoede katten zijn van iemand, blijf er af. Ik zelf had een kat een "Heilige Birmaan" nu was ze op het idee gekomen om hierover bij zo een niet al te slimme achtienjarige deerne door de tuin te gaan wandelen en eens een kijkje te nemen in hun pergola of hoe zoiets ook noemt de dag van vandaag. Dus 's anderendaags de foto van mijn kat in de groep "Ge zijt van....." Nu ok, dus even naar hierover mijn kat gaan terughalen denk je dan, maar dat is natuurlijk buiten de inteligentie van de kattendievegge gerekend, mijn kat was blijkbaar al doorgegeven naar een vriend van haar die hier zestien km. vandaan woont. Bon dus het spel kan geen beginnen, ge juffrouw die hier in de plaatselijke winkel als hulpje werkt wilde mijn kat niet terug geven omdat de veearts gezegd had dat als ze niet gechipt was ze deze mocht houden. Nu den Hoomer heeft al voor hetere vuren gestaan hoor: "Kijk meisje jij geeft mij mijn kat vanavond nog terug of ik zet je als kattendief in de groep met foto van mijn kat en de uwe, ik vertel heel het verhaal over het feit dat jij mijn dochtertje van 10 haar kat gestolen hebt en ze niet wil terug bezorgen". Ben jij zo iemand die een meisje van tien zoveel verdriet wil laten hebben voor haar kat?" "Jij werkt hier in de dorpswinkel en iedereen weet wie je bent, je baas zal lachen". Een uur later had ik mijn kat terug. ![]() Totzover de rage van de kattendiefstallen in die tijd PS. Ze had bij haar adv gezet dat zo een mooie raskat alleen maar kon gedropt zijn. Ongelooflijk; ![]()
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 3 oktober 2020 om 16:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Buiten spelen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Waarom straf je dat beest eigenlijk? Dat beestje is moorddadig van nature en kan daar niets aan doen. En dan nog buiten zetten... Waar denk je dat al onze kleine en middelgrote vogels naartoe zijn? Welk ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze spelen er mee tot ze doodvallen. Katten die geen eten krijgen van mensen, evt restafval van vlees ... , gaan dood van de honger. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel een onaangename verrassing als je een half konijntje tussen je tenen voelt sijpelen als je je sleffers wil aantrekken. Of een stuk vogelkarkas plattrapt in een slaapdronken wankeling naar het WC.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 3 oktober 2020 om 22:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Wel, wel, dit is een gezellig huis- tuin- en keukendraadje geworden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doetjes en katjes als het ware.