![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
zelf zou ik er nix van maken om bestanden te delen met anderen, maar zoals de meeste downloaders hier wel weten, is dat met de limieten bij telenet quasi onmogelijk..
![]() |
![]() |
#24 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 |
Parlementslid
|
![]() Kazaa suckt met al die fake mp3'z van de RIAA. Soulseek en bitlord schoppen daarentegen wel kont.
![]() |
![]() |
#27 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bedoel je die liedjes waar opeens zo'n gekras in komt?
Dat vind je toch alleen maar bij nieuwere, commerciële liedjes? |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Burger
|
![]() Downloaden zonder toestemming van bestanden beschermd door copyright (muziek dus ook), ook al is het voor eigen gebruik, is ALTIJD verboden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Parlementslid
|
![]() Noppe, geen spyware.
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() En Torrentbox is gewoonweg niet meer actief. Laatst gewijzigd door dUSK : 28 december 2004 om 13:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() als er horden vreemdelingen binnenstromen die quasi voor niets willen werken zodat de prijs van de arbeid naar beneden keldert, dan hoor je ze niet, de liberalen.
maar als de prijs, en dus de winst, van cd's naar beneden gedrukt wordt dankzij kopiëren, dan hoor je ze natuurlijk wél kwaken. ![]() maar je kunt er toch niets aan doen, dus leer er maar mee leven. alles wat digitaal op een drager gezet kan worden is zogoed als gratis en voor niets. méér welvaart. daar zijn de liberalen toch voor, niet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
BV: ik hoor een goei lieke, en ik wil dat hebben, maar die single kunt ge nergens vinden, en als ge het vind moet ge 5€ betalen. Op cd is dat al snel 20€. Dus wat doe je: Je zoekt een goed p2p netwerk en je download ze daar van. Ik wéét dat het verkeerd is, en soms voel ik me schuldig, maar ik heb geen andere keuze. En als er dan betaal mp3 sites zijn, zijn die ofwel oveilig of vol met spyware. En als ze dan veilig zijn, mag ik niet betalen met m'n kaart. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() van kleine groepjes (ik denk aan Morda, wereldberoemd in Brugge) vind je toch niets op het internet.
ik vind trouwens dat die auteursrechten na een jaar of tien zouden mogen vervallen. overigens: via internet heb ik Nirvana leren kennen. En wat ligt hier naast mij: een gekochte (!!) Nevermind. Toegegeven dat het de enige gekochte cd is die ik heb van hen, maar bon, het is toch achttien euro in the pocket voor de muziekindustrie.
Laatst gewijzigd door Percalion : 28 december 2004 om 14:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |