![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Goed vind ik het initiatief: Noord en Zuid gezamenlijk. Het virus is niet gebonden aan een taal. Ook het zoeken naar schuldigen is soms krampachtig. "De" Walen lopen er de kantjes af. "De" Duitsers zijn meer gedisciplineerd dan de Belgen, .... Zwak vond ik de inhoud. Over strategie: doelstelling en middelen om ze te bereiken werd niet gesproken. Er was een speciale knop voor vragen. Maar vragen over strategie werden genegeerd. Er was een chat functie die overvloedig gebruikt werd en echt wel interessant was. Slogans bv. over de ideale organisatie in Zwitserland werden direct genuanceerd. Vreemd genoeg vroegen de organisatoren de chat functie niet te gebruiken maar te luisteren naar de sprekers. Ik geloof niet in complot theorieën. Wel geloof ik dat een elite heersende gedachtenstromingen tracht te beïnvloeden. Het vermijden te spreken over groepsimmuniteit reken ik daarbij.
Zolang de Vlaamse Eerste minister meent recht te hebben op een jaarsalaris van 254 000 euro, terwijl de Nederlandse Eerste minister met 170 910 (incl. vakantiegeld en eindejaarspremie) genoegen neemt, ben ik van overtuiging dat de splitsingen in gewesten en gemeenschappen meer met zelfverrijking te maken hebben dan met het welzijn van de bevolking. Laatst gewijzigd door Valentinus : 16 december 2020 om 15:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Zolang de Vlaamse Eerste minister meent recht te hebben op een jaarsalaris van 254 000 euro, terwijl de Nederlandse Eerste minister met 170 910 (incl. vakantiegeld en eindejaarspremie) genoegen neemt, ben ik van overtuiging dat de splitsingen in gewesten en gemeenschappen meer met zelfverrijking te maken hebben dan met het welzijn van de bevolking. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dus ze laten uitschijnen dat het in Vlaanderen nu erger is dan in Wallonië, maar ze hebben gewoon meer gevallen hier, omdat ze meer tests doen. Laatst gewijzigd door Jan Janssen : 16 december 2020 om 15:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Vreemd hoe we met al die waanzinnige maatregelen toch een 3e golf zouden kunnen krijgen. Je zou haast gaan denken dat die maatregelen dan eigenlijk helemaal niets uitmaken.
Of die 3e golf er nu komt of niet maakt niet meer uit. Het gaat al niet meer over doden, ziekenhuisopnames. Het gaat zelfs niet meer over besmettingen. Nee, het aanhouden van de waanzin wordt nu goedgepraat door een potentieel toekomstige stijging van de besmettingen. We zijn in full oorlogsmodus. Alleen is er geen vijand die verslagen kan worden, dus kan de repressie van de dictatuur voor eeuwig aangehouden worden. Laatst gewijzigd door denkimi : 16 december 2020 om 16:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() Wie kan uit deze grafiek de leeftijdsgroepen er uithalen?
% besmettingen per leeftijd per leeftijdsgroep tov aantal inwoners per leeftijdsgroep en dit per week |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een op de drie artsen wil zichzelf én patiënten niet laten vaccineren: ‘Slecht signaal naar bevolking’. Uit een andere krant. De Artsenkrant kwam bij een enquête onder zo’n 830 artsen tot een opvallende conclusie. Slechts 68 procent zou het vaccin tegen het coronavirus zeker aanbevelen, 15 procent zou het juist weigeren ...
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 16 december 2020 om 20:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit even naast de kwestie, volledig terzijde dus.
Ik vind die Corona- test waar men met dat staafje in de mensen hun neus ligt te peuteren niet geloofwaardig. Mocht men dat ooit bij mij doen zou ik de persoon die het doet wat inlichtingen geven in de zin van: "Zie dat u mijn laatste hersencel niet raakt want die staat in verbinding met mijn rechter vuist." ![]() Stel dat iemands zijn/haar neus eens gebroken geweest is en de test niet zo makkelijk verloopt? Ik dacht dat men het in andere landen via de mond doet. (China bvb)
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 17 december 2020 om 20:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bon...
Het is wat het is,maar in ieder geval vindt de Belgische Regering het niet nodig om extra maatregelen te gaan bedenken... Fantastisch vind ik dat de handelszaken niet nogmaals dicht gaan.......ondanks de "druk" om het onzalige model van wat buurlanden te gaan volgen....neen dus...Het is duidelijk dat het nu zal gaan om "volhouden tot de vaccinatie-campagne op stoom komt. nogmaals,het is dan maar wat het is....niks meer aan te doen. Wat wel uitdrukkelijk aangekondigd is dat de BESTAANDE maatregelen beter zullen moeten opgevolgd worden. Bedrijven die weer meer hun "kantooraccessoires" doen afkomen gaan er straks aan zijn voor de moeite,thuiswerk is geen optie,het is een PLICHT met aantoonbare uitzonderingen.Datakloppertjes zullen GEEN uitzondering zijn als straks de inspectie in het bureel staat... Eerlijk gezegd,en geheel buiten corona om lijkt me dat iets dat naar de toekomst mee moet genomen worden.Het zal ons fileprobleem gewoonweg doen wegsmelten en de bedrijven DWINGEN eindelijk eens iets te doen met informatica...in plaats van mailtjes rondzenden........er komt,uiteindelijk,zelfs ruimte vrij op de "business-parken" De scholen blijven NIET langer gesloten....onderwijs is de enige manier die we hebben om de enige beschikbare grondstof die we hebben,de koppetjes van de jeugd,te upgraden......daar kan men niet blijven mee spelen temeer daar de jeugd blijkbaar niet echt last heeft van Corona.Ook daar,hoop ik,zal de combinatie "afkomen" en "thuis leren" permanent worden.Het zal het probleem van de "scholenbouw" aanzienlijk,zeer aanzienlijk,verlichten! We komen er hoor,heel langzaam maar zeker zal de verantwoordelijkheid gelegd worden waar ze moet liggen,bij de ouderen! DIE moeten zich meer leren afzonderen...(en ja,ik zit er ook bij!).Dit is voor de politiek extreem moeilijk en zeker niet zo bruut uit te leggen,want die leeftijdsgroep, verkeerd geprogrammeerd na decennialang leven als "consument",is toevallig wel de grootste kiezersgroep in gans West-Europa.De meme's en pepe's die momenteel "gevangen" zitten op Tenerife krijgen alvast training,....afgezonderd op hun vakantieoord.. ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 19 december 2020 om 08:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat de neonazi clubs doen is de epidemie zo lang mogelijk rekken, uitmelken, om hun golf van terreur te doen wennen / permanent te krijgen.
Zoiets blijkt ook uit die spammerige spotjes uit hun propaganda: "nooit meer zoals het was". "de wereld na corona". Tot in den treure gezien, en ik ben dan nog niet eens een tv kijker, 's avonds of in weekend hoor ik het tijdens mijn andere bezigheden. De morele plicht van de gedupeerde burger is hetzelfde als onder de vorige nazi terreur: verzet. De propaganda blootleggen als dusdanig. De lelijke bedoelingen van de neoazi's duidelijk maken. Op het "Gevaar" wijzen! Duidelijk doel: die "gewenning" saboteren. Dat die "maatregelen" NIET passen in een samenleving. Welintegendeel, een acute bedreiging ervoor vormen.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 19 december 2020 om 09:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nieuwe coronavariant in Groot-Brittannië verspreidt zich sneller.
Nu snap ik dat, dat die Engelsen allemaal al op onze wegen rondwaren, die maken dat ze weg zijn uit GB. ![]() p.s. New and Emerging Respiratory Virus Threats Advisory Group. NERVTAG Group.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Medisch directeur UZA: “De derde golf is al een week bezig”
p.s. Enkele ontwikkelingen, volg ze hier.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maatregelen veroorzaken golven. Het enige rare dat er gebeurd is, is dat de tweede golf zo laat na de eerste is gekomen. De zomer zal daar iets mee te maken hebben denk ik. Ik verwachtte de tweede golf al in juli. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() de golfoorlog
iedereen soldaat
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs moesten we alles sluiten dan krijgen we nog 14 dagen de besmettingen van de twee laatste schoolweken binnen. Tegen Nieuw jaar zullen we terug aan 8.000 besmettingen per dag zitten. En de ziekenhuizen zitten nu nog half vol. ![]() En midden januari krijgen we de gevolgen van de feestdagen en de terugkomende toeristen er nog eens bovenop. Dat ziet er treurig uit. |
|
![]() |
![]() |