![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je beseft toch wel dat het dit jaar "slechtere cijfers" gaan zijn dan vorig jaar he.
Die 50 gevallen in de zomer, dat zien we in de komende decennia niet meer terug hoor. In de komende decennia krijgen we waarschijnlijk 2 golven per jaar, van variabele intensiteit, naargelang de mutatie drang van het virus en de toevallige nijdigheid van de variant he. Zoals bij griep. Dat is vanaf nu de nieuwe situatie. Als wij dus gedurende gans die tijd gaan "maatregelen" dan is dat voor decennia. Denk even in dat we na 1918 op "griep" konden testen, en zouden stellen dat zolang er nog griep circuleert, wij maatregelen blijven aanhouden. Dan zaten wij al 100 jaar in gemaatregel he. Wij hebben er nu gewoon een nieuwe ziekte bij, die is wat nijdiger dan griep en die gaat blijven he. Als we daarvoor gaan blijven beslissen van onze maatschappij stuk te maken dan zijn wij de grootste ezels die ooit rondliepen. Wij hebben onze maatschappij nu al een jaar zwaar vernietigd, en we staan er nu even slecht voor of slechter dan vorig jaar. En nu denk jij dat het intelligent is van dat ganse circus in een ergere vorm over te doen. Met de jaren gaan de zwaksten die er het minste tegen kunnen meer en meer de pijp uit gaan, en gaan we daar door selectie resistenter tegen worden, want dat zijn de enigen die 20 corona seizoenen gaan overleven he. En ondertussen gaan we waarschijnlijk langzaam vorderingen maken op geneesmiddelen (want die die nu werken worden door de geneeskundige wereld angstvallig tegengehouden). En gaan de golven minder intens worden, behalve sommige jaren waar het gemakkelijk 5 keer erger kan zijn dan vorig jaar, maar er zullen ook jaren zijn dat het even zacht is als vorig jaar. En daar kunnen we dus kiezen van mee te leven, of gewoon onze maatschappij, of wat er nog van over schiet, helemaal kapot maken zoals ze nu voor het tweede jaar begonnen zijn. Met ons zot gevaccineer gaan we gewoon deze zomer iedereen beschermd hebben tegen de corona van vorig jaar, en in het najaar krijgen we gewoon een nieuwe golf waar dit vaccin niet veel tegen doet he. Laatst gewijzigd door patrickve : 24 maart 2021 om 19:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks Laatst gewijzigd door Reverberation : 24 maart 2021 om 19:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() Ik vraag mij af wat de Vlaamse regering in 'ruil' gekregen heeft voor de sluiting van de scholen.
Daar zou een pasmunt tegenover gestaan hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() geen vervroeging van de avondklok?
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() Inderdaad. Tot gisteren klonk het nog 'een korte lockdown is nodig om de opening op 1 mei veilig te stellen'. Alexander heeft het zelfs vandaag nog over korte pijn. Maar dezelfde dag wordt al gezegd dat 1 mei helemaal niet zeker is (wat ik ook wel gedacht had). En de ezel loopt verder zijn wortel achterna...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoethoudertjes die geen indruk meer maken. Beter: 24/24 en 7/7 vaccineren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is een ramp.
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De korte pijn. Alexander is precies al vergeten dat de horeca het laatste jaar amper open is geweest. Wat een kalf is dat toch
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
250000 per jaar en vrouwke ook zoiets.
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de paaspauze
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
En dan vaststellen in september dat de eerste vaccins al uitgewerkt zijn... Dat wordt geen communiefeest dit jaar, Boduo ! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tegen dat men 24/24 en 8/8 georganiseerd heeft, hebben we die vaccins. |
|
![]() |
![]() |