![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nope. Dat is de fantasie van Het Laagste Nieuws. Het federaal niveau heeft zelfs geen bevoegdheid in vaccinatie prioriteiten voor onderwijs. Hierover is nooit politieke onenigheid geweest. Weliswaar vertraagde de orde van geneesheren de boel maar dit was steeds met unanieme politieke zege.
Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 5 december 2021 om 10:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onderwijs op zich, sensu stricto, is een gemeenschapsbevoegdheid. Preventieve geneeskunde ook. Maar rampen- en pandemie-bestrijding enz. niet. Wie kocht de vaccins? Wie bepaalde wel of niet of zekere doelgroepen wel prioritair werden, als vb. flikken, brandweer, militairen?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag me trouwens af hoe u ertoe komt om deze berichtgeving verticaal te klasseren en boudweg te verklaren dat het fantasie is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zou me niet verbazen dat Jan Jambon zat te doddelen en er amper een een grammaticaal correcte zin kon afmaken. Die gast, opgegroeid met spraakgebrek in een onderwijzersfamilie en getrouwd geweest met een onderwijzeres, is niet eens iets staat een kerstverhaaltje of weet-ik-veel voor te dragen. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 5 december 2021 om 16:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat een laag niveau stelt u hier weeral tentoon. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Kunt ge "nog" dieper zakken Vive;;;???? ![]() Ga ik nu gebanned worden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou er een journalist met haar op zijn (metoo: haar, zen ...) tanden zijn die aan de Geldverbrander gaat vragen of hij zich boos gemaakt heeft op het veiligheidsoverleg?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Gelukkig heeft Frank hier nog enkele symphatisanten, kiezers heeft hij iig niet
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik weet dat het onderwijs van nu slecht te verdedigen valt door debilisering, maar in principe moet goed onderwijs, ingericht onder staatstoezicht, kinderen beschermen tegen de willekeur van de ouders wat de onderwijsinhoud betreft (het idee van 'vrijheid van onderwijs' staat daarmee op gespannen voet: er bestaat niets zoiets als een 'recht' om jongeren met waanzin op te voeden) en de vermaatschappelijking van de kinderen verzekeren, alsook - eveneens in functie van de meest vruchtbare synergie - de selectie van kinderen voor toekomstige posities op basis van verdienste (net géén nivellering dus in naam van 'de democratisering', want dat leidt net tot het omgekeerde) in plaats van op basis van kapitaal, 'connecties' etc. doorvoeren.
De waarheid voorop Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 5 december 2021 om 18:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben voor een sterke autonomie voor leraren, zolang godsdienst (behalve vanuit 'documentair' oogpunt) en regelrecht anti-wetenschappelijke visies (zoals creationisme) uitgesloten zijn van het leerplan. Opnieuw zoals in de goede oude tijd toen leraars intellectuele persoonlijkheden waren die zich dan ook niet gauw achter een 'ideologische' kar laten spannen, laat staan allemaal achter dezelfde.
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |