![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() De vader van 4 kinderen zou 500 wilde dieren per jaar gestroopt hebben.
In het voertuig van de vader van 4 kinderen werden 22 damherten aangetroffen. https://www.hln.be/buitenland/22-dam...jker~ac2387fe/
![]() |
#23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Edit: had je trouwens nog rechten gevonden die boeven hebben maar u niet?
Laatst gewijzigd door Xenophon : 4 februari 2022 om 15:21. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het slachtoffer van een verkrachting heeft recht op een levenslang trauma; de verkrachter kan na een paar jaar zijn apparaat terug in stelling brengen. Het slachtoffer van een diefstal kan fluiten naar schadevergoeding als de dief de buit verbrast heeft net als de rest van zijn vermogen, de dief komt er doorgaans wel mee weg, want gauw uit het oog van ....
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
1) ja toch nuttige opmerking. Maar vergeet niet dat er nu minstens 200 soorten NIET BLANKE soort migranten rondlopen in de Europese Unie, best complexe zaak. Gelukkig zijn de daders, moordenaars dit keer blanke Duitse ariers, zo hoort het he hahha haha de nieuwe SSers die al moordend en verkrachtend hun Arische revolutie opstarten in het naoorlogse bezette duitsland. 2) NOu eerlijk gezegd, ik denk dat dit bloedig geweld veroorzaakt wordt door de bloedige Amerikaanse Hollywood films die je elke avond nu op de Nederlandse TV ziet, het wordt steeds gruwelijker, bloediger, wreder, en daar moeten wij de oorzaak nu zoeken. WAT je ziet op TV als klein blank kindje, zal je later ook willen doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ja miaauw miaauw namastiaauw schoofzak;9887834] 1) toch veel wijsheden op dit forum ok, ik denk dat ik een vijfdelige boekenserie ga compileren om al deze wijsheid van kamergeleerden op politics.be te conserveren en de opbrengst zal ik voor een deel schenken aan de forum beheerder, om dit forum te conserveren en te continueren. 2) moet een werkplan ontwikkelen hiervoor, pb mij als je ideeen hebt of mee wil doen. |
|
![]() |
![]() |