![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
Bekijk resultaten enquête: uw stelling | |||
Rusland is de agressor |
![]() ![]() ![]() |
20 | 86,96% |
Oekraïne moet bevrijd worden |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
weet het niet |
![]() ![]() ![]() |
3 | 13,04% |
interesseert me geen hol |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 23. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu is er echter geen reden meer om Oekraïne buiten de NAVO te houden eens de oorlog voorbij is.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of van een hysterisch gillende VRHFSTDT.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() ik noteer dat Oekraïne nog steeds niet bevrijd moet worden van de nazi's
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeker die van voor 91.
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() Wij hebben nu een geopolitiek equivalent van de trans-beweging: Ukraine wil identificeren als een land dat niet aan Rusland grenst.
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ook was nog een uitstekende reden voor mijn onderschrift.
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is het probleem met Oekraïne, daar zijn veel krachten aan het werk. Het doel van de VS was om een dure oorlog uit te lokken om Rusland zo verder uit te putten. Maar het plannetje werkt wat te goed, de EU doet net na de grootste economische ramp ooit volop mee met de kamikaze opdracht. Het lijkt er bijna op dat de wappies gelijk krijgen en dat ze bewust de economie willen resetten. . Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 7 maart 2022 om 08:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De VS heeft helemaal niets uitgelokt, dit is echt wel een containerschip Boter die allemaal op de kop van de Botoxkobolt Putin ligt. Verantwoordelijkheid toekennen aan overduidelijke schuldigen is blijkbaar voor jou zowat onmogelijk, hoe triestig toch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Navo lidstaten, en de Oostblok EU staten, en kandidaat lidstaten zijn dermate passief agressief dat ze zelfs actief agressief worden door niet Navo landen te bewapenen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 7 maart 2022 om 11:25. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga je er nog zo over denken als jij en je geliefden een kernbom op jullie kop krijgen?
![]() |