![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Parlementslid
|
![]() Eigenlijk verwondert niemand zich daar meer over. Het is niet voor niks dat we de Amerikaanse president ook wel 'leader of the free world' noemen. In tijden van crisis zou ik ook meer vertrouwen op een republikein met duidelijke standpunten dan in de 'genuanceerde' Europeanen, die al vele jaren lang enkel het voortouw lijken te nemen als het gaat om de prestaties op het gebied van 'besluitloosheid', 'kleurloosheid' of 'gebrek aan uitstraling'.
![]()
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Wij sturen Flahaut en Axel Red (of is het Red Axel?)... om een gezicht ![]() Allez, twee plaatsen bezet op de terugreis door het gezicht van de hulp... Hopelijk wordt dit niet het symbool van de Europese hulp... Tsjongens, tsjongens... wat een weg hebben wij als Europeanen nog af te leggen?! Nog een geluk dat we ondertussen kunnen afgeven op die vervloekte rot Amerikanen (die dan meestal nog Europese voorouders hebben)... En als de Amerikanen die hulp niet georganiseerd krijgen, wie gaat het dan kunnen? Laatst gewijzigd door Chipie : 31 december 2004 om 08:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als ik de beelden van Indonesie bekijk dan vraag ik mij af hoeveel Indonesische moslims er al aan het werk zijn ....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Beaucourt is al onderweg, samen met een hoop broodnodige hulp. Trouwens, algemeen op iedereen : Moet er nu echt op tijden als deze nog gekeken worden wie meer doet als wie? Verdomme toch, schrijnend stelletje navelstaarders, allemaal ! Waar is onze eigen cultuur naartoe? Of is het spreekwoord "doe wel en zie niet om" dan echt van grootmoeders tijd?
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Hoeveel er dan gestorven zijn? altijd te veel.
Laatst gewijzigd door Jolle : 31 december 2004 om 10:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Gouverneur
|
![]() Dat is 30 miljoen van Europa, reken daarbij nog de bedragen van de landen individueel. De vier grote landen Spanje(68 mil), Frankrijk(20,5mil), het VK(29 mil), en Duitsland( 27mil) hebben bedragen gestort die absoluuut en proportioneel de 35 miljoen( was aanvankelijk zelf maar van plan 15 miljoen te schenken) van de VS zwaar maar dan ook zwaar overtreffen.
En als de VS zegt dat het een leidende rol wil spelen in de hulpverlening, dan zeg ik: It's about f****** time. Het word eens tijd dat de enige supermacht op de wereld eens het voortouw neemt en zich waardige leider toont. Dat het nu eens toont dat het het goed met de wereld voor heeft en niet enkel met zichzelf.
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Parlementslid
|
![]() Hoeveel kost het de US om een paar volledige vlooteskaders ter beschikking te stellen van de reddingsoperatie ?
Ietskes meer dan die 35 miljoen, geloof me. Altijd maar de US bekritiseren, worden jullie dat niet beu ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Gouverneur
|
![]() neen hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Medici, ingenieurs, civiele bescherming, bouwvakkers en véél noodhulp is daar nodig. Geen eskaders gevechtsvliegtuigen op een drijvende startbaan.
Laatst gewijzigd door Jolle : 31 december 2004 om 13:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Trouwens net het bericht gekregen dat ELKE matroos, aan wal of niet, is opgeroepen in alle bases van de Amerikanen in het gebied om gaan mee te helpen. Eens kijken wat Europa, de eeuwige klager, hier tegenover stelt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#36 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En verder, wat ga je in godsnaam met je aegis kruisers, Perry destroyers en Vliegdekschepen aanvangen in het rampgebied? De eerstvolgende tsunami torpederen?
![]() |
![]() |
#37 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#38 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Jolle : 31 december 2004 om 13:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Burger
|
![]() Als ik het goed voor heb geeft China 80 mil $ aan hulp ... Zegt dit nu niet iets ?
![]() |
#40 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Man jullie zijn toch achterdochtig. Ivm die vliegtuigen, denk je niet dat die schepen iets meer kunnen vervoeren, en dat de legerhelicopters (tiens, staan die ook op een vliegdekschip) iets makkelijker ter plaatse kunnen geraken ? Enkel 1 van de bevoorradingsschepen voor een eskader vervoert al meer dan 10 vliegtuigen. Het is hier inderdaad geen wedstrijd, ieder land doet wat het kan. |
|
![]() |
![]() |