![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit!
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn plaksels zijn gewoon een belediging voor onze intelligentie.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Bovendien zijn er nog genoeg "Nr"'s aanwezig, kijk maar eens in de ledenlijst.
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 18 juli 2024 om 09:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het westen was al vijand van velen voor de Russen.
Daarom moet je niet pro Rusland zijn, maar als die communisten het beter doen dan de democraten, kunt ge dat niet overplakken met propaganda en leugens lang genoeg te herhalen he. Den tijd zal het ons wel leren hoe "goed" de "goeie" zijn die obs dat wijsmaakten met hun propaganda.
![]() |
#26 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En hoe zou het nog met nummer1100 gesteld zijn? https://forum.politics.be/member.php?u=41229
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 18 juli 2024 om 10:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Hij zal ervoor dat Nr10 volledig anoniem surft om internet met behulp van een Russische proxy server via de applicatie Tor. Vervolgens gaat Nr10 zich hier opnieuw registreren onder de nickname .... Nr11.
Atmosphere quote .... zichzelf en valt door de mand als dubbelaccount: Laatst gewijzigd door DebianFox : 18 juli 2024 om 13:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb me laten vertellen dat die zijn whisky shaken wil, not stirred.
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bespreek dan maar alvast uw grauw appartementje in een van de buitenwijken van Moskou.
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() Zou tof zijn als de moderatie kan verduidelijken waarom iemand verbannen wordt. Dan wordt er niet meer gespeculeerd. Maar ik begrijp dat dat niet de policy is. Ok, ik kan ook wel begrijpen dat moderatie niet voor elke sanctie verantwoording wilt gaan afleggen aan alle forummers. Ze hebben ook een leven...
![]() In deze casus ben ik wel benieuwd, want ik heb em ook nooit echt betrapt op vlakaf schelden of bedreigen. Allez ja, sommige posts waren misschien op het randje. Misschien had em al wat strafpunten verzameld en zit em nu in time-out of zo. In ieder geval, mijn inziens moet niemand geband worden voor het posten van de meest evidente propaganda. Want ja, dat deed-id wel. Alleen maar eigenlijk. Voor mij is daar niks mis mee. Er is nog altijd de negeer-knop. anyway, my 2 cents...
![]() |
#34 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zie wat Duitsland Europa aandoet, again and again and again
![]() |
#36 |
Gouverneur
|
![]()
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom loopt u zo achter Rusland aan?
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nr10 zou op de Europese sanctielijst zijn verzeild geraakt heb ik me laten vertellen door een goed ingelichte bron*. Hij is via Mélenchon in onderhandeling met Macron om van de lijst geschrapt te worden. Ons beruchte forumlid maakt maw deel uit van de Franse regeringsonderhandelingen.
* Satir Icus
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot, echte diversiteit op kop. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hopelijk is de borsjtsj beter te vreten dan wat moet doorgaan voor friet.
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot, echte diversiteit op kop. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |