![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dan heb ik u verkeerd begrepen. Mijn excuus.
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat mag u. Maar het heeft weinig met mijn opmerking te maken.
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om te beginnen alles wat dubbele nationaliteit heeft of niet de belgische nationaliteit heeft en een straf heeft gekregen langer dan 3 jaar terug naar den heimat sturen.
Als ze dan met 1 of max 2 op cel zitten en ze beginnen nog te zagen of ze kloppen op ne cipier, of ze steken ene zijn auto in brand, waterdichte schotten van de afdeling naar beneden en de sprinkelers met ijskoud water aanzetten tot ze tot aan hun enkels in t water staan en dan is het wachten tot ze braaf allemaal hun excuses hebben aangeboden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De basisvraag voor mij is dan wel : In hoeverre respecteerden de veroordeelde en opgesloten criminelen de rechten van hun slachtoffers?
![]() |
![]() |
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neem nu een wietkweker die zijn oogst verkoopt aan de koffieshop in Nederland, waar men dat spul quasi legaal verkoopt in de winkel. Waar men niemand oppakt en opsluit voor een zakje wiet. Op welke manier zijn er dan slachtoffers?
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb het hier over de echte verkens he, die waar de rest van de populatie ook ongetwijfeld last van heeft. Ne cipier wat bedreigen en zijn auto in brand steken, ? De vraag is dan wat voor ene is dat crapuul, of wat heeft die cipier uitgestoken ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, de Belgische wetgeving hangt in elkaar met haken en ogen, veel tape en ijzerendraad. Misdrijven die rechtstreeks ingingen tegen die geroemde mensenrechten... Wat met zatlap die al een paar keer iemand in elkaar gepeerd heeft. Of een "jongere" die niet doorhad dat die eindelijk 18+ was. Of een overvaller?
![]() |