![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Den Heer heeft goed en tarijk voorzien.
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
3 dagen watervasten per jaar helpt ook voor preventie van kanker.
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedere morgen beginnen mijn vrouw en ik aan het ontbijt met eerst wat fruit (een kiwi + halve banaan + halve peer of, naargelang het seizoen: aardbeien, kersen, druiven enz.) In de mate van het mogelijke was ik het fruit eerst met water en zeep, waarna het gespoeld wordt.
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bv een komkommer, ff nat maken en dan schuren met sodazout en terug goed afspoelen. Aardbeien enzo ff laten weken in water met soda zout. Sla identiek en goed uitspoelen.
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() Ik lees dit topic NU voor het eerst. Volgens mij zit ik in de top 3! En wie weet ben ik zelfs de Europees kampioen ![]() ![]() Sedert midden april eet ik dagelijks 1,5 kg rauwe groenten (de forummers die vaak in K&K komen weten dit) Ik ben van plan dit eetpatroon aan te houden, aangezien de vele voordelen die het mij al opgeleverd heeft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rauwe zuurkool is pas goed voor de darmen. Bomvol pro biotica.
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zuurkool is per definitie niet rauw.
![]() |
#35 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() omdat ik de 2 begrippen naast elkaar zie staan toch ff toelichten voor diegene die er niet mee vertrouwd zijn
Natriumbicarbonaat (NaHCO3) aka. baking soda, bicar, zuiveringszout, maagzout, etc. ziet eruit als zeer fijn zout, dikwijls verkocht in een strooibus, bij de keukenzout rayon. Is als keukenmiddel zeer geschikt om groenten te weken/spoelen, neutraliseert voor een deel de pesticiden. Hoeft niet per se afgespoeld te worden (wordt in het lichaam in grote hoeveelheden geproduceerd door de alvleesklier om de zure maaginhoud te neutraliseren in de twaalfvingerige darm). Een koffielepeltje in een glas lauw water, kan helpen als 'maagzout' bij een overladen maag. Wordt ook als rijsmiddel gebruikt bij het bakken. Er zijn ook veel tips om het als 'poetsmiddel' te gebruiken, gaande van tanden poetsen tot inox schuren zonder krassen. Een must om in de keuken te hebben. Natriumcarbonaat (Na2CO3) aka. soda, soda-kristallen, huishoud soda, etc. zijn groffe korrels/kristallen. Verkocht in zak of doos van 1kg of meer bij de poetsmiddelen. Is voornamelijk een poetsmiddel (ook industrieel gebruikt). Perfect als ontvetter / ontstopper in wat heet water. Totaal niet geschikt voor consumptie, licht irriterend voor de huid. Nuttig om bij de kuisproducten te hebben staan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Niet die voort putteke. Dat weten de meesten hopelijk wel? ![]() Als ik dat bij mijn citroensap doe wordt dat zelfs licht bruisend. ![]()
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wel, das gefermenteerde kool. Als je dat verhit dood je de pro biotica
Eigenlijk is het beter meeste van uw groenten te fermenteren, geeft meer vitaminen vrij.
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 28 december 2024 om 22:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Probiotica is weer zo’n kwakzalverij.
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen dat is het niet.
Meeste van uw welzijn wordt door uw darmen bepaald. Door groenten te fermenteren voedt ge uw darmen met gezonde bacteriën. Ze verkopen wel kwakzalverij daarin, maar wat je zelf fermenteert is geen kwakzalverij En zeker aan te raden om te doen. Door zelf te fermenteren bespaart ge uw maag en darmen veel overlast.
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 28 december 2024 om 23:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Totaal fout.
die van den Aldi misschien en inderdaad de overgrote meerderheid die verkocht wordt in de supermakrt is gepasteuriseerd, maar heeft dan ook geen noemenswaardig extra gezondheidsvoordeel (die de rauwe of de zelf opgelegde duidelijk wel heeft) |
![]() |
![]() |