![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 6 november 2025 om 02:18. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Jaja, risico nemen dat men doet bij het OCMW ... . Wat heeft dat hier in godsnaam mee te maken ? Neen, reactionaire regelgeving en handelscultuur zorgt er in Europa voor dat er itt tot in de VS veel meer met geld en goedkeuring van de bank geïnvesteerd wordt dan via de beurs waardoor de gewone bevolking moeilijker kan investeren en ondernemen ook meer om netwerking draait dan innovatief is - al dan niet door 'creatieve destructie'. Eerder fascistisch dan democratisch zeg maar. En dus merkt men dat Europa overal achterop hinkt, omdat het de bevolking overal buiten houdt en geen winst en macht wil delen.
|
|
|
#23 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik werd elders erop gewezen dat aandelen niet noodzakelijk op de beurs verhandeld worden, dat er een prima systeem van persoonlijk en onderling met aandelen kan bestaan.
|